Co tutaj tak cicho?:)

Re: Co tutaj tak cicho?:)

kruczoczarna.
Jak kameralnie to jest ok, anonimków, trolli nie chciałabym tutaj widzieć .Jola Rebeliantka też tutaj jest ?
Powiem szczerze nie zagłębiałam się kto tutaj pisze , zerknęłam na pierwsza stronę osoby
parę osób jest mi znajomych ,ale dawno nie miałam kontaktu forumowego,zresztą nie szukałam nawet.

Re: Co tutaj tak cicho?:)

Ryo2
Trolle wycinam. Jak jakiś Ci będzie dokuczać a mnie nie będzie to napisz Darkowi (jest często) lub Szuwarkowi (jest rzadziej) a troll zniknie , a co do Joli Rebeliantki to jest ale urlopuje  ;)

Poza tym mamy tu Lwiczke , Hienkę , Kapitana . czasem zajrzy Michalina , no i pewną tajemniczą panią o nicku Tiffany :)

A co powiesz o tym?  Widzisz siebie na piracko? :D

Re: Co tutaj tak cicho?:)

Ryo2
Tylko przydałoby sie bez tych znaków wodnych

Re: Co tutaj tak cicho?:)

kruczoczarna.
Dziewczyna bardzo ładna nie ma wątpliwości i awatar byłby ładny ,ale ja jednak upieram się na kruczoczarną.:)
Uciekam już .
Dobranoc..:)

Re: Co tutaj tak cicho?:)

Ryo2
Dobranoc ;))

Re: Co tutaj tak cicho?:)

kruczoczarna.
Całkiem jak Wojownicza Księżniczka Xena.:)

Re: Co tutaj tak cicho?:)

Ryo2
A Xena też była kruczoczarna :)

Re: Co tutaj tak cicho?:)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.

to jest moja druga propozycja
-przystosowałem
 ten obrazek wymiarowo
1234