Co tutaj tak cicho?:)

Re: Co tutaj tak cicho?:)

kruczoczarna.
Dziewczyny naprawdę lubią brąz a upały nam nie przeszkadzają.
Ja już nie muszę się opalać to co jest mi wystarczy a przede mną jeszcze urlop.:)

Re: Co tutaj tak cicho?:)

kruczoczarna.
Ryo troszkę weselszy musiałby być,ta kobieta przypomina mi smutna wdowę z krukiem.:))))
Sam się popatrz jeszcze raz.

Re: Co tutaj tak cicho?:)

Ryo2
No w sumie masz rację :)))

Więc może to?

Re: Co tutaj tak cicho?:)

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
kruczoczarna. napisał/a
Już myślałam że forum zamarło na amen.:) Całkiem fajny z tymi esami-floresami  na twarzy.:)  Poczekam jeszcze na inne propozycje.
Dobry wieczór Darku.
dobry wieczór:) pamiętaj żeby przy tworzeniu awatara zachować wymiar 100x100 bo inne wielkosci będą obcinane

Re: Co tutaj tak cicho?:)

Ryo2
[...]
A ja pewnie jeszcze zbrązowieję , zwłaszcza że słoneczko będzie nam tu tak bardzo entuzjastycznie przygrzewać do października ponoć

Re: Co tutaj tak cicho?:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Jak wrócę to się odezwę, do zobaczyska :)

Re: Co tutaj tak cicho?:)

kruczoczarna.
To do usłyszenie,chyba jedziesz na wypoczynek,więc słonka ,pogody ducha i baw się dobrze.:)
Acha i wróć jako mulatka.:)

Re: Co tutaj tak cicho?:)

kruczoczarna.
Ten mi się podoba,jest uśmiech i fajny strój,ale nie obiecuje że wstawię go.:)
1234