Co u moich milusińskich ?

Re: Co u moich milusińskich ?

Kpt.Wojtek
Wenus napisał/a
Czereśni jest tyle w tym roku, że nawet szpaki złapały ochwat - u mnie trzeci gatunek właśnie dojrzewa i mam wrażenie, że co jeden to smaczniejszy :) Małosolne suchą metodą? pierwsze słyszę...…. możesz Kapitanie zdradzić o co w tym chodzi?
Moge zdradzic. 1,5 kg ogorkow, kawalek korzenia chrzanu i lisc, 3 zabki czosnku i sol.
Wszystko drobno pokroic wrzucic z ogorkami do torebki foliowej, dosypac soli, torebke zawiazac i mocno wytrzachac.
Polozyc na kilka godzin w lodowce. 6-8  Pozniej wyyjac i polozyc zamknieta na blacie w kuchni.
Po 24 - 30 godzinach masz malosolne. Sa chrupkie i nawet smaczne.  Lepiej i szybciej wychodza jak poobcinasz im konce.
Smacznego

Re: Co u moich milusińskich ?

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
Mój wypiek wylądował w koszu ,spaliłabym się ze wstydu podając komuś takie ciasto nawet jeśli byłby koneserem zakalca.:))))) Jola Ty to kusisz tutaj takim pysznym  ciachem to znów piwkiem z ładna dziewczyna.:)
I zobaczymy czy dron wyląduje pod Twoim postem.

Re: Co u moich milusińskich ?

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Zobacz Tifani i mój wpis wylądował pod Twoim wpisem no jak tutaj pisać ,chyba będę musiała pisać nick do kogo kieruje słowa ,a swoja drogą może rzeczywiście nielogowanym zupełnie inaczej wpisy wchodzą  ,Jola dała mi radę jak pisać i zupełnie inaczej wpis wszedł, trudno jakoś sobie poradzę.
Już nigdy w życiu nie kupie ciasta w proszku bo to jakaś porażka rzadko piekę ,a tak się starałam. I tu masz racje
teraz skorzystam z you tube tam przynajmniej mam krok po kroku jeśli chciałaby wymyślne ciacho.jedyne ciasto które mi wychodzi i jestem go pewna to pół kruche  z różnymi owocami ,sernik i sernik na zimno ,niewielki wybór wiem.:) Pozdrawiam..

Re: Co u moich milusińskich ?

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Urocza jest ta Twoja nieporadność.  Może trzeba wypić  małą czarną?  Kofeina pobudza neuroprzekaźniki. ;))

Re: Co u moich milusińskich ?

kruczoczarna.
Drugą??? Chyba sobie zrobię.:)) Słowo to nie moja wina że tak a nie inaczej wchodzą robię wszystko dobrze .
Ok. zastanowię się nad zalogowaniem bo trochę mnie to wkurza.!

Re: Co u moich milusińskich ?

tifani
Też myślę o tym samym,  bo kilka razy weszło mi tam gdzie nie trzeba. ;)))))))