Co u moich milusińskich ?

Re: Co u moich milusińskich ?

Jola
Tylko przelotem. napisał/a
Dzięki.:D
Naszła mnie  ochota na coś słodkiego i w te pędy do sklepu po babkę cytrynową super bez zbędnej pracy , a że
ciacha  D. Oetkera  podobno zawsze wychodzą to i wypiek był  tylko z zakalcem i po słodkościach.:(
I masz babo placek tfu zakalec:D

Tak mi przykro...:((, widzisz dlatego ja ostatnio nie piekę, a kupuję wypróbowane gotowce.
A akurat ciasto cytrynowe (nie babka) kupiłam wczoraj na week, ale chyba wyskoczę jeszcze po coś dodatkowo, bo (dla mnie samej) może zabraknąć! :D

Re: Co u moich milusińskich ?

Lwiczka9
Dziewczyny nie róbcie mi smaka !:))) kupiłam loda ale wrzuciłam do zamrażarki z postanowieniem ze dość! :))) wcinam czereśnie i zmykam po meczyku na basen.Mile lato:) dobrego wieczora z..ciastem na Ty:)) ech..tez Lubie. ...

Re: Co u moich milusińskich ?

Jola
Lwiczka9 napisał/a
[...]

Eeee, ja tam jestem konsekwentna, jak coś zaczynam nie odkładam na później, tym bardziej pyszniutkie lody :)))
Aksamitna wanilia ...mmmmm, nie kuś Lwiczko ! :DD

Re: Co u moich milusińskich ?

Kpt.Wojtek
Arbuzy, wlasne czeresnie... Chlodnik. Robimy malosolne (probowalem suchej metody ale mi nie pasi) Mlode kartofle, koperek, kefir albo zsiadle mleko, kapustka zasmazana, sznycel...
Trzeba wiecej?

Re: Co u moich milusińskich ?

Jola
Kpt.Wojtek napisał/a
Arbuzy, wlasne czeresnie... Chlodnik. Robimy malosolne (probowalem suchej metody ale mi nie pasi) Mlode kartofle, koperek, kefir albo zsiadle mleko, kapustka zasmazana, sznycel...
Trzeba wiecej?

No może jeszcze "tylko"! :)):P

Re: Co u moich milusińskich ?

Ryo2
Jola napisał/a
No może jeszcze "tylko"! :)):P
Hmm? Chodzi o tą powabną dziewoję? Chociaż to co trzyma też przykuwa uwagę ;))

Re: Co u moich milusińskich ?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Czereśni jest tyle w tym roku, że nawet szpaki złapały ochwat - u mnie trzeci gatunek właśnie dojrzewa i mam wrażenie, że co jeden to smaczniejszy :) Małosolne suchą metodą? pierwsze słyszę...…. możesz Kapitanie zdradzić o co w tym chodzi?

Re: Co u moich milusińskich ?

da®®io
ja ogorki robie tradycyjnie na koprze, czosnku i chrzanie, ale tutaj cos znalazlem dla Ciebie w tym temacie https://www.google.com/search?q=ogorki+malosolne+na+sucho&
123456