Co u moich milusińskich ?

Re: Co u moich milusińskich ?

tifani
Może inaczej  wydalają niż bocianie dziewczynki? :DD

Re: Co u moich milusińskich ?

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
 Dzień zaczynam od szukania informacji o tych dwóch nieborakach. Trzymam kciuki.  Niech wyrosną z nich duże i silne bociany, które jesienią odlecą w ciepłe kraje. Jestem pełna podziwu i szacunku dla 'gospodarza'. Oby takich ludzi było jak najwięcej.  Sama podkarmiam wszelką gadzinę...niech wiedzą, że mam dobre serce.;))

Re: Co u moich milusińskich ?

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
Może tak ,ja nie wiem .:DDDD

Re: Co u moich milusińskich ?

kruczoczarna.
Ja dziś szukałam co z tymi bociankami od gospodarza,ale masz racje jest to człowiek o Wielkim Sercu i wiem że  w następnym roku żadne z wyrzuconych bocianków nie zginie,to dobry człowiek i mało jest takich.
Pozdrawiam Tifani.:D

Re: Co u moich milusińskich ?

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Tylko przelotem. napisał/a
Nie jestem Mati Jola.:D

Oj to przepraszam! :)
Mati miała jakiś podobnie brzmiący podpis, w każdym razie miło, że zaglądasz choć szkoda, że "tylko przelotem"! :)

ps.
No tak, a ja teraz będę się zastanawiała ktoś Ty, rety, rety. ...:)):P

Re: Co u moich milusińskich ?

kruczoczarna.
Mnie też się nie podoba  ten nick i może sobie zmienię
na inny. Tylko przelotem taki wpadł mi do głowy bo nie miałam zamiaru
tutaj się zatrzymywać ,ale wciągnęły mnie bociany i tak przysiadłam sobie.:D
Nie przepraszaj ,no i proszę Cie nie drąż tematu jeśli możesz kto i kim jestem
,miło was widzieć i tyle.:D

Re: Co u moich milusińskich ?

Jola
Tylko przelotem. napisał/a
[...]

Dobrze nie będę dążyć, ufff, ale mnie to kosztuje! :D
Żartuję, zglądaj częściej, a się przekonasz, że nie tylko bocianki tu milusie! :P
Miłego "przelotem..."! :)

Re: Co u moich milusińskich ?

kruczoczarna.
Dzięki.:D
Naszła mnie  ochota na coś słodkiego i w te pędy do sklepu po babkę cytrynową super bez zbędnej pracy , a że
ciacha  D. Oetkera  podobno zawsze wychodzą to i wypiek był  tylko z zakalcem i po słodkościach.:(
I masz babo placek tfu zakalec:D

123456