Co u moich milusińskich ?

Re: Co u moich milusińskich ?

da®®io
wejdz tam, zobacz jak się rozemocjonowałem tym awansem:) bo działo się

Re: Co u moich milusińskich ?

kruczoczarna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Piekarnik na 175 st. ciasto było dopieczone 60 min,suchy patyczek wyrosło pięknie i wszystko było ok, wyjęłam z piekarnika od razu  bo było jakby trochę za ciemne na wierzchu i po dłuższej chwili patrze a ciasta jest o połowę mniejsze i klapa.
Jeśli mi teraz nie wejdzie wpis tam gdzie ma wejść to znikam.

Re: Co u moich milusińskich ?

da®®io
tutaj jest piękny wykład na temat zakalca:) http://wizaz.pl/Kuchnia/Nowosci-kulinarne/jak-uniknac-zakalca

Re: Co u moich milusińskich ?

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kapitanie,normalnie moja wyzerka,te ziemniaczki,koperek,mizeria etc.etc...:)))) taka po prostu polska:))) Suche malosolne,pierwsze slysze! ?? a w zyciu!

Re: Co u moich milusińskich ?

Wenus
Mnie kiedyś kolega powiedział, że "młode ziemniaki z koperkiem i mizeria to najlepsze koryto" - to są jego słowa - i faktycznie cuś w tym jest;) Ale te małosolne na sucho to mnie zaintrygowały na maksa :)))

Re: Co u moich milusińskich ?

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Tylko przelotem. napisał/a
Pierwszy raz kupiłam takie ciasto  i od razu zakalec,  ja piekę tylko od wielkiego święta.:DDD
Jak kupiłaś trzeba było wszystkich po kawałeczku poczęstować,chociaż
wątpię czy chciało Ci się biegać po ciacho .:D

Znam konesera, któremu smakują niektóre zakalce :)), szczerze, najbardziej sernikowe.
W zeszłym tygodniu kupiłam fondant czekoladowy, przyszli znajomi (kolega z pracy ze swoją partnerką) poczęstowałam, a on stwierdził, że pyszne jak na zakalec! :DD

"Dziwnym" podpinaniem się nie przejmuj :), ale skoro zależy Ci na precyzji, to jeśli chcesz odpowiedzieć konkretnej osobie, to musisz kliknąć "odpowiedź" w post tej osoby.

Ale w sumie nie jestem pewna, jak to u niezalogowanych, może niech lepiej znawcy tematu podpowiedzą, szacowni Moderatorzy ...Admina nie będziemy fatygować :)))
Chociaż mógłby pojawić się choć od święta, Mundial dobrym pretekstem, tak myślę! :)

Re: Co u moich milusińskich ?

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Nie zmieniaj nicka bo on jest nieważny. Liczy się energia jaką w eter wysyłasz. A teraz praktyczna porada. Większość  ciast piecze się w temperaturze 180 stopni przy grzaniu góra i dół. Jeżeli przejdziesz na termoobieg,  termometr nastaw na 160 stopni  przy zalecanej 180.  Generalnie obowiązuje zasada: przy termoobiegu  20 stopni mniej od zalecanej. Dla większości ciast czas pieczenia  50-60 minut. Porada  druga - nie kupuj żadnych gotowych 'proszków'.  Na YT znajdziesz krok po kroku jak piec określone ciasta, wystarczy wrzucić hasło i wiesz wszystko. Nie zapominaj również o jakości składników,  ponieważ one  wpływają  jakość produktu finalnego. Tyle na ten temat.  Pozdrawiam. :)

Re: Co u moich milusińskich ?

Jola napisał/a
Kpt.Wojtek napisał/a
Arbuzy, wlasne czeresnie... Chlodnik. Robimy malosolne (probowalem suchej metody ale mi nie pasi) Mlode kartofle, koperek, kefir albo zsiadle mleko, kapustka zasmazana, sznycel...
Trzeba wiecej?

No może jeszcze "tylko"! :)):P
To ja poprosze. Mam silny charakter wiec potrafie w taakim przypadku zrezygnowac nawet z piwa ;)