Coś ze sztuki

Wspomnienie

Re: Coś ze sztuki

Cześć Sylwia - spróbuj dodać jeszcze raz obrazek, bo coś się nie wyświetla

Re: Coś ze sztuki

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie

Nie wiem czy to chodzi o tego Borissa Vallejo (nie jestem znawcą malarstwa) - ale mnie się podoba - kobieta (brunetka) z pierwszego obrazka ma fajną figurę typu fitness. Kobieta  (blondynka) z drugiego obrazu - bardziej pełne kształty, ale też jak najbardziej piękne i seksowne. Jedna i druga figura bardziej mi się podoba, od figury przesadnie szczupłych modelek. Przepraszam za takie podejście do sztuki, ale to chyba tak jak z pięknymi samochodami - czasami nie da się nie skomentować

Re: Coś ze sztuki

Wspomnienie

Re: Coś ze sztuki

Wspomnienie

Re: Coś ze sztuki

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie

Mnie sie wyswietla, ale spróbuje inaczej:)
http://vallejo.ural.net/1991/show.php?018a

Nie wiem znów, jak zapodac tak, by wyświetlił się obraz;)))

Teraz tak - link działa, ale możesz wstawić cały obraz :)
Jeśli wstawiasz obrazek ze swojego komputera (który masz u siebie na dysku) to: Wstaw obraz -->> Przeglądaj (i wybierasz sobie obrazek z komputera) >> klikasz "Insert image" ( musisz chwile poczekać, aż obrazek załaduje się). Jeśli to jest bardzo duży obraz, to warto tez zaznaczyć opcje Medium Sise 500 x 500 żeby go zmniejszyć.

A jeśli to jest obrazek z internetu, to: Wstaw obraz -->> i wklejasz link (adres obrazka) :)

PS Ciekawe obrazy - takie w stylu fantastycznym/ baśniowym :)

Re: Coś ze sztuki

Wspomnienie

Re: Coś ze sztuki

serenity. napisał/a
Nie potrafię skopiować na dysk. Tzn. kopiuje mi się ale w "operze" i tak też mi się otwiera.
Boris znany jest przede wszystkim z obrazów fantasy, jednak moim zdaniem poświęca dużo pracy przy kompozycjach, gdyż jego obrazy są bardzo dokładne, szczególnie jeśli chodzi o ciało ludzkie. Każdy miesień jest przedstawiony z niezwykła precyzją (prawie jak fotografia)

Jutro spróbuje znależć ten obraz z pianą;)

Nie musisz kopiować na dysk - jeśli obrazek jest w internecie, to klikasz "wstaw obraz"  >> i wklejasz adres obrazka z internetu (adres obrazka kopiujesz klikając prawym przyciskiem myszki na obrazek) >> i na końcu klikasz "Insert Image".
Popróbuj sobie w wolnym czasie, zresztą wstawiałaś już obrazki - więc to pewnie jakiś chochlik :)

Mnie te obrazy trochę przypominają jakąś grafikę komputerową, plakaty - takie mam skojarzenia, ale jeśli to jest ręcznie malowane - to faktycznie gość ma talent.