Cudowne duety...

Anna.
Będę wdzięczna za każdy tu wstawiony  :-).

https://youtu.be/FUsnVOqrqqE

https://youtu.be/N2OPVQBDQoI

Re: Cudowne duety...

MaryLou
Witaj Anno! :-) Ooo,jaki cudny wateczek muzyczny,swietny pomysł na koncowke roku.... Zapodaje zatem: https://www.youtube.com/watch?v=jZIoxw0ca9E  Tina Turner Eros Ramazzotti
https://www.youtube.com/watch?v=x-E7s9vZ-_o&list=PLNfOcBS3i59jKXQuRX9aq-R7KFuH-2ld9&has_verified=1
0:31 / 4:16
Malcolm McLaren & Catherine Deneuve - Paris Paris
Jutro nastepne....

Re: Cudowne duety...

Mała
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
To dopiero duet:  https://youtu.be/BayF79ylUCQ
Hiszpański uwodziciel  i czarnoskóra piękność ...

Re: Cudowne duety...

Cizia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Spojrzałam na pierwsze nagranie i muszę przyznać ze nie znałam tej piosenki.
Przypatrzylam się za to tej pani i skojarzyłam ze gdzieś ją widziałam niedawno:).
Tak obecnie wyglada ten duet:)

https://www.youtube.com/watch?v=3vciczW-bZM

Re: Cudowne duety...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Nieznane mi Mała. Dziękuję.

Re: Cudowne duety...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Pozdrawiam Mario.

Re: Cudowne duety...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Cizia
Po Twoim video można powiedzieć, że tylko głos się nie zmienił, teraz , po czarach koreańskich fryzjerów,  jest tylko podobna do starej Patii.
To zaskakujące, że nastały czasy, w których ludzie rezygnują ze swej wyjątkowości i za własne pieniądze upodabniają do innych...czasem wręcz stają się  karykaturami.

Re: Cudowne duety...

Anna.
1234 ... 17