Cudowne duety...

Re: Cudowne duety...

Anna.

Re: Cudowne duety...

Cizia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Witam również :)
Dla mnie po prostu brzmi ta piosenka na żywo, po latach fenomenalnie,
włosy jak włosy , tez nie jestem blondynką  ale uważam ze pasuje jej.
Nikt nie jest doskonały oprócz gwiazdorów i gwiazdeczek;))
Cieszę się ze spodobał ci się mój duet;))
A teraz podaje piosenkarkę co nigdy nie była blond, zawsze naturalna:).

https://www.youtube.com/watch?v=BayF79ylUCQ

Re: Cudowne duety...

Cizia
O tym duecie nie miałam pojęcia!
czego to  człowiek nie znajdzie na tym kanale:)

https://www.youtube.com/watch?v=LLOWYAzs9GI

Re: Cudowne duety...

warszawiak
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
To moja propozycja takiego duetu i ...może własne kredo...?

https://www.youtube.com/watch?v=kfLB77VQoNI

Re: Cudowne duety...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Cizia
[...]

Dzień dobry  Ciziu :-).
Piosenka jest po prostu piękna, a piękno ma to do siebie, że jest niezależne od czasu :-).
Pozdrawiam.

"Dancing queen"
https://youtu.be/xFrGuyw1V8s

Re: Cudowne duety...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez warszawiak
Dzień dobry Panu :-).
Znałam ten utwór tylko w wersji Rojka, miał u mnie swój czas...przed laty "tłukłam" go do momentu, aż przestałam słyszeć słowa,  to taki mój sposób na zapisanie czegoś na twardym dysku ;-).
Dziękuję za duet.

Ps.
Zastanawiałam się kiedyś czy mądrym było, natychmiast po pierwszym wysłuchaniu, stwierdzenie "JA TEŻ!!!" O ile odejście PRZY ukochanej osobie może być/jest czymś pięknym, o tyle umieranie z miłości to raczej nic przyjemnego...
Z literatury i z życia znamy tylko przypadki umierania przez miłość, wielką, nieszczęśliwą, często jednostronną miłość, która doprowadza do samobójstw czy zabójstw. Znałam kogoś, kto zmarł przy kochance, w trakcie miłosnych uniesień, ale to chyba nie o to Panu chodziło  ;-))).
Pozdrawiam serdecznie.

Re: Cudowne duety...

Anna.
Kolejne znaleziska:

"Je T'aime"
https://youtu.be/k3Fa4lOQfbA

"Je suis malade"
https://youtu.be/Gj4Kr-7lhH0

"Paroles, paroles"
https://youtu.be/LYAvhujK4nA

"L'amour c'est comme un jour"
https://youtu.be/qGDX5LQAaTM

Re: Cudowne duety...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
"Polish version - Shallow | Lady Gaga | Kozłowska & Jurzyk & Laszuk"