Cudowne duety...

Re: Cudowne duety...

Anna.
Ten post był aktualizowany .
Ale tu puściutko, no cóż trzeba znów zagrać :).

https://www.youtube.com/watch?v=w3PoTnkLfxE

Ciziuuuuu!! Dziękuję!!
Nie słyszałam od wieków; co za cudo...potańczyłam :-))), napewno nie ostatni raz :-)!
Ps.
Znamy się?
Jeśli pytanie jest niezrozumiałe uznajmy, że go nie ma.

Re: Cudowne duety...

Anna.
Nie próżnowałam ;-).

"I finally found someone"
https://youtu.be/UrRZJB9yevA

"Surrender to me"
https://youtu.be/1TWYBuyU63U

"Need you now"
https://youtu.be/eM213aMKTHg

"I belong to you"
https://youtu.be/KMzBXynXo68

"When I fall in love"
https://youtu.be/U1-R1UiUhNg

"Summertime"
https://youtu.be/lnXLVTi_m_M

"Unforgettable"
https://youtu.be/MKCyUe4syc4

"My love"
https://youtu.be/2OXVnsPC0gg

"Hold me"
https://youtu.be/ZuBXh60X-F4

"Piosenka z praniem w tle"
https://youtu.be/xx9lwX7pzx0

I na dobranoc...
Kołysanka dla okruszka"
https://youtu.be/4obly5V8axc

Re: Cudowne duety...

Anna.
Dzień dobry :-).
Gdyby ktoś miał w planie sprzątanie...ustawić trochę głośniej od odkurzacza i do roboty ;-)))!
Ps.
Piękna kobieta i mężczyzna, którym byłam zakochana :-).

"If I told you that"
https://youtu.be/7EjfbyCpAxA

Re: Cudowne duety...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Dziękuję Szuwarku :-), ta wersja podoba mi się bardzo.
Filmu nie widziałam, trochę żałuję...
Nie ma za co — cieszę się, że podobała Ci się piosenka.
Moja dzisiejsza propozycja to:

"Magda Umer, Janusz Gajos - Pa! - Role"

PS. Jeśli zdubluję jakąś piosenkę, to proszę się nie gniewać, ale nie zdążyłem wszystkich linków przejrzeć :)

Re: Cudowne duety...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Duet W.Wysocki i jego diva Marina Vlady...Po rosyjsku i francusku...Znałas ?
Ja nie znałem tych duetów z Wysockim — dzięki Lwiczko za ciekawe piosenki :)

"Natalia Piotrowska-Paciorek i Kuba Jurzyk - Upiór w operze"

Re: Cudowne duety...

Cizia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Świetne !:) Nigdy nie pomyślałabym że oni to razem śpiewali ?!
George był klasa( chyba wszystkie się w nim kochały :))
Szkoda obydwu , za wcześnie odeszli z tego świata:(
Pozostała muzyka i klipy w których żyją nadal.
Przypomniał mi się coś sprzed wielu lat.

https://www.youtube.com/watch?v=fDxzQJaA228

Re: Cudowne duety...

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Oj Anno,nie sprzatam w niedziele:)))
Ale dziekuje!
O zazdrosci pani Janda i nieodżalowany Marek Grechuta.. https://www.youtube.com/watch?v=bmL6Njnz6JU

Re: Cudowne duety...

Anna.
Moja dzisiejsza propozycja to:

"Magda Umer, Janusz Gajos - Pa! - Role"

CUDEŃKO!!! Tak mi dobrze, tak mi rób :-)))! Wiedziałam, że znajdą się prawdziwe perełki.
Dziękuję :-).

PS. Jeśli zdubluję jakąś piosenkę, to proszę się nie gniewać, ale nie zdążyłem wszystkich linków przejrzeć :)

Sama mam obawy, że zdubluję :-).
Pozdrawiam.

1 ... 45678910 ... 17