Cudowne duety...

Re: Cudowne duety...

Anna.
Świetne !:) Nigdy nie pomyślałabym że oni to razem śpiewali ?!

Witaj Ciziu :-).
Ona miewała duety mniej trafione...
https://youtu.be/zsfj9j0kjoU

George był klasa( chyba wszystkie się w nim kochały :))

Jak to WSZYSTKIE? Ja i tylko ja :-). To był pierwszy facet, który mógł legalnie być u mnie w domu, mógł nawet być w moim pokoju, spał w pobliżu, był pierwszym widokiem po przebudzeniu i ostatnim, przed snem. To był pierwszy facet, który widział mnie nago ;-))). Śpiewał dla mnie ;-)

"I'am your man"
https://youtu.be/kAGl8RWTSqc

"Everything she wants"
https://youtu.be/C8xt5BGegj8

"Somebody to love"
https://youtu.be/UvM2Cmi-YRU

Szkoda obydwu , za wcześnie odeszli z tego świata:(

 Wielka szkoda!

Pozostała muzyka i klipy w których żyją nadal.
Przypomniał mi się coś sprzed wielu lat.

https://www.youtube.com/watch?v=fDxzQJaA228

Miałam to dziś dodać, ale byłaś pierwsza. Dziękuję.

Re: Cudowne duety...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Oj Anno,nie sprzatam w niedziele:)))

Cześć Mario :-).
A czemuż to? Czyżby i Tobie mówili, że "niedzielna praca nie popłaca" ;-)? Dzień jak każdy inny, a jak się ma w domu psiunię to już w ogóle, kocham ją, ale sierści znieść nie mogę.

Ale dziekuje!
O zazdrosci pani Janda i nieodżalowany Marek Grechuta.. https://www.youtube.com/watch?v=bmL6Njnz6JU

Jakoś jej nie trawię, nawet jak śpiewa ładny tekst, to...no nie trawię i już.
Pozdrawiam.

Re: Cudowne duety...

Anna.
"Alone"
https://youtu.be/1Cw1ng75KP0

"All I wanna do is make love with you"
https://youtu.be/OAfxs0IDeMs

Nie róbcie tego w domu ;-), a najlepiej w ogóle...
"Bezwładnie"
https://youtu.be/HSyCtsQo1vM

Dobrej nocy, dobrego tygodnia...i do miłego :-).

Re: Cudowne duety...

warszawiak
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Być może nie należy zbytnio drążyć (pytać o nie) w sposób prosty nawet ważnych kwestii, gdy nie znajdujemy podstawowego zrozumienia w oczach drugiego człowieka. Każdy z nas jest różny i każdy z nas przechodzi inaczej te same drogi, czasem te drogi nie są w ogóle do siebie podobne... Jednak uczulamy swoje wewnętrzne urządzenia nadawczo-odbiorcze, czasem nawet tylko raz w życiu, na taką komunikację, że wszystko staje się zrozumiałe.

https://www.youtube.com/watch?v=xFsPSFDj4ac

Ciężko to nazwać duetem, bo Soyka jest tu tylko delikatnym pogłosem Struga, ale dodaję. ;)

Re: Cudowne duety...

warszawiak
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.

To może łącząc temat wątku z problemem tajemnicy dodam i ten duet. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=CsRvUo9Z004

Re: Cudowne duety...

Anna.
Dzień dobry Panu :-).
Są takie utwory, których właściwie nie ma jak skomentować jeśli nie chce się powiedzieć za dużo...wtedy po prostu idzie się na papierosa, czasem na dwa ;-).
To też najlepiej brzmi nocą...

 "In your wildest dreams"
https://youtu.be/oQx6fkr9U1Y

Re: Cudowne duety...

Anna.
Szuwarku, dzięki Tobie wpadłam na trop wielu duetów pani Magdy, serdecznie dziękuję :-)!

"Dwa serduszka, cztery oczy"
https://youtu.be/C_4eZZwq_O0

Re: Cudowne duety...

Anna.