Re: Cudowne duety...

Anna.
"Śniadanie na tapczanie"
https://youtu.be/82fcNKV9EfI

"Wielka słota"
https://youtu.be/0X9P5axjN_w

Re: Cudowne duety...

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Ciesze sie Anno,ze będąc studentką na 1szym roku w Poznaniu ze sto lat temu ,pierwszym prawdziwym koncertem był ten ,na ktorym spiewala mloda jeszcze ale juz dojrzala piesniarka = pani Magda...Diva mej mlodosci...Pozdrawiam..:)  Oczy tej małej   https://www.youtube.com/watch?v=axaNXuro6Jw

Re: Cudowne duety...

Anna.
Witaj Mario  :-).
Uwielbiam ten utwór, często go słucham, ale w tej wersji:

https://youtu.be/qYUdE_d3Zpc

Re: Cudowne duety...

Anna.
"Monaco"
https://youtu.be/hUu8SXvs5b8

"Prócz ciebie nic"
https://youtu.be/xEGrNHGXPdY

I tak jeszcze  ciepłe, że... ;-). Youtube jest na bieżąco z podpowiedziami.

"Najwyższa mądrość"
https://youtu.be/odEg9O0vEbE

Re: Cudowne duety...

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Tez uwielbiam ten zespol...Bylam na koncercie jubileuszowym w Poznaniu 2-3 lata temu...jednak spiewali nie-przeboje swoje...Ale tez cudne wrazenie:) ja jestem jednak przywiazana bardziej do oczu wedlug  pani Magdy:) Pozdrowionka...

Ojej...przypomnialas o Krzysiu Kiljanskim..i Kayah...perełka...dzieki! Ja uwielbiam jego utorek choc nie w duecie,ale ..wlasciwie chyba podmiot jest domyslny wiec mozna uznac za..duet?:)) Kiedys czesto sluchalam i puszczalam na Magii...slodkie czasy...Teledysk tez b.piekny wedlug mnie....Moze dlatego ze mam takie same buciki z 1.12
  min...:)) Zartuje...no...wzruszylam sie bylam:)
.https://www.youtube.com/watch?v=5BzvXdiS0-I     Krzysztof Kiljanski Kołysanka
Pozostaje powiedziec dobranoc Anno.....:)

Re: Cudowne duety...

Anna.
Muzyka potrafi pobudzić wszystkie emocje...
Dobranoc Mario :-).

"Już czas na sen"
https://youtu.be/8uG20p8kLQs

Re: Cudowne duety...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
"Magda Maciejec i Dawid Nalazek - Historia niezakończona"