Cudowne duety...

Re: Cudowne duety...

"Iza Królak i Robert Sosik - Nic przed Tobą"

Re: Cudowne duety...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
"Sylwia Banasik i Natalia Piotrowska-Paciorek - Weź mnie całą lub wcale (Take Me or Leave Me)"

Re: Cudowne duety...

Przylażczka
Z okazji urodzin życzę samych cudownych chwil, radości małych i dużych, spełnienia pragnień oraz czasu na przyjemności:)

Re: Cudowne duety...

Hej, jesli to dla mnie, to dzięki, a jeśli nie, to również dołączam się do życzeń ;)

"Ľudovít Kašuba a Kašubovci: Zabadak Mix"

Re: Cudowne duety...

"Ľudovít Kašuba a Kašubovci: Ostrov krásy Trinidad"

Re: Cudowne duety...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przylażczka
"Ľudovít Kašuba a Kašubovci: Viki Viki Viktória"

Re: Cudowne duety...

Przylażczka
Oczywiście, że do Ciebie. Wszak Twoje dziecko ukończyło wczoraj 7 lat:)

https://youtu.be/cO8aN10B4c8

Re: Cudowne duety...

Przylażczka
Żeby nie było niedomówień. Jesteś ojcem i matką tego forum:)
1 ... 9101112131415 ... 17