"Death is not the end"
https://youtu.be/yJXN5VPkyH8

"Where the wild roses grow"
https://youtu.be/rXA-9mWGCXk

Re: Cudowne duety...

Anna.

Re: Cudowne duety...

da®®io
nie gustuję w duetach, a tej Pani nie znam, ale wiem kim jest Robert Plant - vocalista Led Zeppelin więc wrzucam swoją propozycję

https://youtu.be/2hUzm6fFm5E

Re: Cudowne duety...

Cizia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Z Iglesiasem powiadasz  był nietrafiony duet?
Pamiętam  że był hicior często leciało, ach ten George to już trzy lata minęły:(.
Słyszałaś o jego siostrze ? Zmarła w ten sam dzień co on w zeszłym grudniu !
Bardzo się lubili , jakie to tragiczne :((
inny duet tym razem.

https://www.youtube.com/watch?v=6bLOjmY--TA

Re: Cudowne duety...

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
"You've got a friend"
https://youtu.be/FdPAjKkU8u0

"Easy lover"
https://youtu.be/JkRKT6T0QLg

"Up where we belong"
https://youtu.be/bjrOcrisGyI

"You are the reason"
https://youtu.be/ByfFurjQDb0

"Beneath your beautiful"
https://youtu.be/bqIxCtEveG8

"Just a fool"
https://youtu.be/xkR_uIHhsqM

"From this moment on"
https://youtu.be/jDHsfzhdTdI

"Endless love"
https://youtu.be/kEjqQ5E7uOE

"All my life"
https://youtu.be/sBX97E_QmsI

Re: Cudowne duety...

Anna.

Re: Cudowne duety...

Anna.
"Forever and for always"
https://youtu.be/9kClAZAYK3M

Re: Cudowne duety...

Anna.
nie gustuję w duetach, a tej Pani nie znam, ale wiem kim jest Robert Plant - vocalista Led Zeppelin więc wrzucam swoją propozycję

https://youtu.be/2hUzm6fFm

Dzień dobry.
Nie lubisz duetów, nie lubisz mnie, musiałeś pokonać dwie bariery...więc dziękuję podwójnie, że chciało Ci się chcieć.
1 ... 78910111213 ... 17