Cudowne duety...

Re: Cudowne duety...

Anna.
Z Iglesiasem powiadasz  był nietrafiony duet?
Pamiętam  że był hicior często leciało, ach ten George to już trzy lata minęły:(.

Cześć Ciziu :-).
To tylko moja subiektywna ocena, ilość wyświetleń świadczy o tym, że się mylę :-).

Słyszałaś o jego siostrze ? Zmarła w ten sam dzień co on w zeszłym grudniu !
Bardzo się lubili , jakie to tragiczne :((

Gdzieś na youtube, w komentarzach, mingęła mi ta informacja...

inny duet tym razem.

https://www.youtube.com/watch?v=6bLOjmY--TA

Nie żebym znała wszystkie piosenki świata, ale w tym przypadku...no pierwsze widzę i słyszę (nie wiem jak się robi emotkę z rozdziawioną gębą ;-)). Dziękuję.
Ruda jest piękna  :-).

Re: Cudowne duety...

Anna.
"A whole new world"
https://youtu.be/DDHyA9coNk4

"If you love me"
https://youtu.be/J3ztZiIFJ40

"Alone again"
https://youtu.be/icx4yV6TJkM

"How can you mend a broken heart"
https://youtu.be/4BMzYjJIYv0

Re: Cudowne duety...

Anna.
"Way back into love"
https://youtu.be/_kjXi_QnOOQ

"Don't let the sun go down on me"
https://youtu.be/RsKqMNDoR4o

"True love"
https://youtu.be/Fl5EPEzukNQ

"Green green grass of home"
https://youtu.be/gx9ytubmh-U

"Don't give up"
https://youtu.be/VjEq-r2agqc

Re: Cudowne duety...

Anna.
"How do you keep the music plaing"
https://youtu.be/RshWauqUAAo

"After all"
https://youtu.be/QonKMNZo41k

"The edge of forever"
https://youtu.be/j7z_g-zvl70

"Helping me get over you"
https://youtu.be/Ab2uVLMP-TE

"Today I started loving you againe"
https://youtu.be/2wWeLRdQVGA

"I wanna know what love is"
https://youtu.be/-AEvJNbxCGc

Re: Cudowne duety...

Anna.
Miłej niedzieli państwu życzę :-).

Re: Cudowne duety...

Anna.
"My way"
https://youtu.be/9HHnznuTQdE

Około 10 lat temu, w pewne grudniowe późne popołudnie, na Starym Rynku w Poznaniu, stał młody mężczyzna (obcokrajowiec) i śpiewał "My way" w tak nieprawdopodobny, magiczny sposób, że nie byłam w stanie opanować emocji... Stałam jak z słup, mimo że lało niemiłosiernie i płakałam jak dziecko, a on śpiewem zdawał się opowiadać swoją historię...
Tak bardzo chciałam mu się odwdzięczyć, gdy skończył coś mu zaproponowałam i pobiegłam sprawdzić możliwość natychmiastowej realizacji, kiedy po chwili wróciłam pokował się pospiesznie...zawstydzony, zakłopotany, cholera wie, podziękował i się pożegnał... Żałuję, że przekroczyłam granicę (intencje się nie liczą), nigdy więcej go nie widziałam.
Nie mogę go zapomnieć, mam nadzieję, że ciągle śpiewa, wzrusza i uszczęśliwia ludzi, że żyje jak chce...

Re: Cudowne duety...

Mary Lou
Ten post był aktualizowany .
Anno witaj... Piękna choc smutna historia... Lubię Stary Rynek poznanski.. Bywasz tam często? Będąc w ub. czwartek i wczoraj po raz 1szy od dawna tam  nie zaszłam... Kiedyś nadrobie...
PS. Bliski mi człek chce mieć My way.... przy ostatecznym pożegnaniu..
PPS. Przepraszam ale masz rację.. Intencje się nie liczą.. Kiedyś myślałam inaczej... Liczą się fakty. Ten młody czlowiek idzie już swą droga z doświadczeniem Ciebie... Jest ok.

Re: Cudowne duety...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Oksana Fedorova oraz Nikolay Baskov,  piosenka pod tytułem: "A on mi się podoba"

Tłumaczenie piosenki, przekład: Tadeusz Rubnikowicz

"Mi mówią, że: on nie zachwyca wzrostem,
Mi mówią, że: ubiera się zbyt prosto,
Mi mówią, że: tradycję znając starą,
To ktoś nie dla mnie, nie będzie parą.

A on mi jednak podoba, podoba się
I już innego przyjaciela nie chcę mieć,
A on mi jednak podoba, podoba się
I to jest wszystko, czego tylko mogę chcieć.

A on mi jednak podoba, podoba się
I już innego przyjaciela nie chcę mieć,
A on mi jednak podoba, podoba się
I to jest wszystko, czego tylko mogę chcieć.

On mi nie mówi nigdy o miłości
I wiem, że jest to problem nieśmiałości
Mi mówią, że: wybrałaś nie najlepiej,
Więc nas posłuchaj, tak będzie lepiej.

A on mi jednak podoba, podoba się
I już innego przyjaciela nie chcę mieć,
A on mi jednak podoba, podoba się
I to jest wszystko, czego tylko mogę chcieć.

Przyznaję się, że sama nie rozumiem,
Dlaczego tak się nim interesuję
I sama nie wiem, czemu się tak dzieje,
Gdy jego widzę, świat promienieje.