Cudowne duety...

Re: Cudowne duety...

Anna.
Dziękuję Szuwarku :-), ta wersja podoba mi się bardzo.
Filmu nie widziałam, trochę żałuję...

Re: Cudowne duety...

Anna.
"After all"
https://youtu.be/LXfWCqI3AUg

"Don't know much"
https://youtu.be/MODa6wpbKok

"You and I"
https://youtu.be/v0sxMMsDgtM

"We've got tonight"
https://youtu.be/P6IIkpmw8Ow

"Yesterday when I was young"
https://youtu.be/UrgClR1Rv4c

"Sorry seems to be..."
https://youtu.be/3y29dWcuqQY

Na ten tydzień wystarczy :-).

Re: Cudowne duety...

MaryLou
W moim miescie jest prywatne muzeum Wladimira Wysockiego stworzone przez amatorke i fanke jego tworczosci,niezyjaca juz pania Marlene Zimny...W ub roku nocowalam w Brzesciu w hotelu Bug w ktorym  czesto ten bard bywał i teraz  jest jego muzeum ..Hmmm...siedzialam na sofie która on tez zasiadal, moze z Marina:) a i gitary jego  dotknęłam:)

Duet W.Wysocki i jego diva Marina Vlady...Po rosyjsku i francusku...Znałas ?

https://www.youtube.com/watch?v=j9y02TLa1W8

https://www.youtube.com/watch?v=oJISRJCfROE

https://www.youtube.com/watch?v=Qco4lkRBs3Q

https://www.youtube.com/watch?v=NF8l6zi6Gx0

Re: Cudowne duety...

Anna.
Witaj Mario :-).
Wysocki był mi znany ze słyszenia  :-), Marina nie, jako duet wcale. Żadnej z pieśni nie znałam...trzy  pierwsze to cudo...
Serdecznie dziękuję!

Ps.
Pamiętasz jeszcze coś z rosyjskiego? Ja niewiele, niestety, a do śpiewania pieśni  to język idealny. Myślałam kiedyś żeby do niego wrócić, ale pod tym względem jestem jak włoski kochanek, szybki zapłon i równie szybkie wygaśnięcie  ;-).

Re: Cudowne duety...

Anna.
"Hold me till the morning comes"
https://youtu.be/ghtEqXYEb7U

Re: Cudowne duety...

Anna.
"And when she danced"
https://youtu.be/khOvM1bkAbU

Re: Cudowne duety...

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Pamietam Anno rosyjski,witaj:) Tyyyle lat nauki?:)) swobodnie czytam i mówie,choc slownictwo zapomniane:( Piekny jezyk,spiewny,akcent niebianski:) Szuwarek kiedys puszczal duuuzo rosyjskiej muzyki,..niemniej niech pozostanie dla spiewania,a nie jako jezyk urzedowy ..u nas:((( Kto wie bowiem co Putinowi strzeli do glowy ,skoro taaak sie zaineteresowal historia swiata,ze juz ja niczym "nasz Andrzejek bobas" i IPN ja nieustannie koryguje:)) Pozdrawiam serdecznie i zycze dobrego tygodnia a zwierzatku zeby zdrowe było i jadlo,i sie.. smialo:) Bedzie dobrze!
PS. Odwaz sie,wez jakis rosyjski tekst lub piosenke ..:) Np.te: https://www.youtube.com/watch?v=aQPI_GXFano
:)) Pamietasz?:) Ona sobie poradziła,wiec Ty tez dasz rade!: https://www.youtube.com/watch?v=6xHUe7jKWVc

Re: Cudowne duety...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
"Piotr Rubik z córką Helenką stworzyli uroczy duet"

https://youtu.be/7HWLDozQmYY