Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

w temacie napisał/a
Jolu, życzę Ci szczęścia, szczęścia, szczęścia, gdziekolwiek się znajdziesz i z kimkolwiek.
Wracam do mojego wiedźmińskiego życia, a myślałam, że uda mi się wymigać.  Czasami zajrzę, aby zamieszać w kociołku, bo nie można zostawić Szuw na pożarcie hienom.

Bardzo dziękuję Perełko ...i w Twoją stronę same obfitości! :)

Tak myślałam w sumie, że to ta droga, Droga Wiedźmo 😋
Mieszaj w kociołku i przyprawiaj sowicie, by mdłe nie było! :)

Ja również zaglądam z doskoku i czasem "zamieszam" :)))
Zależy gdzie mnie poniesie, niczym Wieczny Poszukiwacz z licencją na "zdobywanie"!
Póki co, zdobywam, owszem ...doświadczenie! :)
Oj dzieje się u mnie niezmiennie niemało.

A Wiedźmy i we mnie stosowna proporcja😋

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

to że na marsie występowałaś jako " rebeliantka " to wiedziałem - miałas w avku taką usmiechniętą blondyneczkę - nawet ba Cię  bajerował:) pamiętasz?

Rety, rety, "Ba"? :)
Raczej bym pamiętała:))), na pewno nie mnie zabawiał Darku.

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

da®®io
była taka akcja - spodobał się jemu ten Twój awatar i się zapytał czy to jest Twój wizerunek - my faceci zwracamy uwagę na takie obrazki - i nic na to nie poradzimy bo jesteśmy wzrokowcami

[...]

Naprawdę nie przypominam sobie. Nawet nie wiem o jakie zdjęcie chodzi, ja się na każdym uśmiecham! :)
Może te w loczkach, do którego swego czasu "czepiła" się Nastka?

Jak znajdę w telefonie, zaraz wkleję. ...

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

Hej Jolciu,a ja myslalm,zeTy juz na Oktoberfest,bo widzialam w tv,ze juz jest,ale moze cos pokrecilam:))) Fajnie,ze u Ciebie sie wiele dzieje,ciesze sie,bo nic nas tak nie rozwija jak przebywanie wsrod innych,podobnych nam i takze tych odmiennych....tedy nawet uwagi Darka nam niestraszne..:)))super ta wiedzma! ja mialam dzis gosci,za ktorymi nie przepadam,ale moje czary mary zadzialaly i..bylam calkiem strawna,awiec tez zacieszam ze sie udalo:)))Wrocilam z teatru ze sztuku z pania Widacka i Joanna Brodzik,daly popis,swietne aktorki:))Pozdrawiam cieplo i ...zagladajmy tu czasem:))

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

MaryLou napisał/a
[...]

Hejka Lwiczko 😋
Na otwarciu Oktoberfest jeszcze nie miałam okazji, ale w trakcie, jest taki plan i w tym sezonie.

Od piątku byłam w dolince:))) z widokiem na Tannheimer Tal, na zdjęciu widoczek z okna! :), ech cudnie, a myślałam, że mnie Gdańszczankę wyłącznie sąsiedztwo morza, może zauroczyć.

Ojjj, w teatrze dawno nie byłam.
Brodzik i Widacka, tę drugą panią ... muszę sobie pamięć odświeżyć! :)

Serdeczności Lwiczko, zaglądaj/my  😋

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

MaryLou
Dzieki Jolciu za sliczne gory,och ja je w nieskonczonosc moge jesc:))) Mialam teraz chodzic po Pieninach,ale moze lepiiej,ze nie wyszlo,bo mocno pada i wieje wicher tam...Zreszta u nas tez pogoda sie popsula z dnia na dzien..No coz,mamy juz jesien...Rownonoc byla wczoraj wiec wiedzmy szalaly:))) i te na scenie tez..:)) Przypomne Tobie zatem pania Widawską (nie Widacka,sorry) https://www.youtube.com/watch?v=8gCNQ1-89Gc
Bardzo wzruszajaca rzecz,byly u nas goscinnie...
Spij smocznie kolorowo snij:))

[...]

Ojjj, chodzić po górach to tylko w dobrym towarzystwie! :)))
Tak naprawdę, lubię na nie patrzeć, słuchać melodii jakie wygrywa wiatr itpd  ...to zupełnie inne odgłosy niż nad morzem, a nie mniej (może nawet bardziej) urokliwe.
Dwa lata temu w Zakopanem, konkretnie w Zębie (niedaleko ranczo Stocha:)), przeżyłam pierwszą burzę w górach, wrażenia niezapomniane i proporcjonalne do
wysokości, na jakiej się znajdujesz :))), strach zmieszany z zauroczeniem!

A tak, panią Widawską kojarzę, choć teraz nie mogę sobie przypomnieć z jakiej produkcji, rety, rety. ...
Z Brodzik tworzą niezły team! :)))

Spokojnych, kolorowych i Tobie Lwiczko ...i wszystkim Dobrej Nocki! :)

Nie wiedziałam, że już tak późno, do miłego! :)***
1234