Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

Kpt.Wojtek
Jola napisał/a
Kpt.Wojtek napisał/a
Czesc Jolcia w szuflandii. Mowie jako pirat tylko czesc, bo od kwiecistych powitan sa tu chyba oficjele ;)

Ahoj Piracie! 😋
Widzę, że łódeczka jeszcze Cię niesie :)))
Nie myślałeś, aby jakiś "kaloryferek" wyrzeźbić na brzuszku, masę już masz, i w ogóle "warunki"! 😉
Może teraz dla równowagi Adonisa daj w awku! :)))
Lodeczka niesie, ogrzewanie tez jest, jak prysznic i toaleta. Kaloryferka miec nie musze, i tak jestem Boski.
A dla rownowagi nie musze sobie skrzydelek przyklejac, utrzymuje ja bez nich, nawet po duuuzej dawce rumu!