Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

w temacie
Przepraszam cię Darku, to rzeczywiście był wielki nietakt wobec Lwiczki i forum.  Wyfruwam z tej klatki.
Całuję Szuwarka. Nie będzie miał z Wami łatwo, Oj, nie będzie...

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

ale Panie się " kamuflują " - lwiczka pod Marianną - Perełka pod w temacie - a Ty Jolu masz jakiś inny nick?

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez w temacie
Perełko, to wszystko to żarty - daj mi też całuska:) na dobranoc i zaglądaj tutaj częściej

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

w temacie
Jolu, życzę Ci szczęścia, szczęścia, szczęścia, gdziekolwiek się znajdziesz i z kimkolwiek.
Wracam do mojego wiedźmińskiego życia, a myślałam, że uda mi się wymigać.  Czasami zajrzę, aby zamieszać w kociołku, bo nie można zostawić Szuw na pożarcie hienom.

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

w temacie
Całuśki dla Ciebie Darrio. I baw się tutaj dobrze.

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

ale Panie się " kamuflują " - lwiczka pod Marianną - Perełka pod w temacie - a Ty Jolu masz jakiś inny nick?

Owszem Darku ...logowane🙂: "rebeliantka", a mój pierwszy jeszcze na Forum Magii, to "nie_ola", mam do niego sentyment, może powrócę!  :)

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez w temacie
Tobie też:)*

Re: Czeeeesc Jolcia! Wreszcie!

to że na marsie występowałaś jako " rebeliantka " to wiedziałem - miałas w avku taką usmiechniętą blondyneczkę - nawet ba Cię  bajerował:) pamiętasz?
1234