Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„Czy polskie MiG-i trafią na Ukrainę? W co gra Ameryka? - Dawid Kamizela i Piotr Zychowicz”

„Rząd w Warszawie zapowiedział, że może przekazać samoloty MiG-29 Amerykanom, a nie bezpośrednio Ukraińcom. O co chodzi w tej grze? Co się stanie z tymi samolotami? Jakie uzbrojenie i osiągi mają polskiej MiGi? Ile ich jest i jak są uzbrojone? Opowiada o tym znakomity ekspert ds. Wojskowości Dawid Kamizela”.

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„O co walczą Czeczeni na Ukrainie? Kadyrow na wojnie - Wojciech Górecki i Piotr Zychowicz”

„W agresji na Ukrainę u boku rosyjskiej armii biorą udział Czeczeni. Mają opinię bezwzględnych zbrodniarzy i łupieżców. To żołnierze Ramzana Kadyrowa, czeczeńskiego przywódcy lojalnego wobec Moskwy. Kim są ci ludzie? Dlaczego współpracują z Putinem? Dlaczego klan Kadyrowów przeszedł na stronę Rosjan? Pytania te zadałem Wojciechowi Góreckiemu z Ośrodka Studiów Wschodnich. Ekspert opowiedział również o ekscentrycznym trybie życia Kadyrowa. A także tajemniczym zamachu, w którym zginął jego ojciec”.

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„Czy Rosja sięgnie po broń nuklearną? Wojna na Ukrainie - Marek Budzisz i Piotr Zychowicz”.

„Dziękujemy Bibliotece w Sobieniach-Jeziorach za udostępnienie miejsca do nagrania tego odcinka!

Rosyjskie wojska ugrzęzły na Ukrainie. Minęło ponad dwa tygodnie, a Rosjanie nie są w stanie zrealizować celów swojej operacji.

Czy Putin - w akcie desperacji - sięgnie po głowice nuklearne aby przełamać impas i rzucić Ukrainę na kolana? A może odwrotnie - siądzie do stołu rozmów i zawrze pokój.

 Jeżeli tak - to na jakich warunkach? Czy możliwy jest kompromis? Czeka nas deeskalacja czy eskalacja? O odpowiedź na te pytania poprosiłem Marka Budzisza ze Strategy & Future”.

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

Przyłaszczka
Wielkie dzięki za filmiki, pozwalają na rozszerzenie perspektywy dotyczącej wojny i spojrzenie na ten konflikt z wielu różnych punktów. Nie można oczywiście powiedzieć, że to mi się układa w jakąś jedną logiczną całość, bo w wojnie to ja logiki żadnej nie widzę, ale przynajmniej próbuję wyrobić sobie jakie takie zdanie na ten temat.

Jestem pełna podziwu dla bohaterstwa Ukraińców i wdzięczna im za to, że swoim heroizmem zatrzymali choć na jakiś czas zakusy Rosji na dalsze parcie w kierunku zachodu.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

Przylażczko, cieszę się, że też lubisz oglądać filmy z kanału Piotra Zychowicza.
Również uważam, że są ciekawe, poszerzają moje horyzonty, poruszają ciekawe aspekty wojny na Ukrainie oraz wątki historyczne.

Fajnie też, że prowadzący kanał oraz jego goście komentują wydarzenia obiektywnie — bez odpływania w kierunku swoich sympatii i antypatii politycznych (przynajmniej tak mi się wydaje). Pozdrawiam :)

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„Polski snajper o wojnie na Ukrainie. Czy Polska jest gotowa?- Przemysław Wójtowicz i Piotr Zychowicz”.

„Dziękujemy Bibliotece w Sobieniach-Jeziorach za udostępnienie miejsca do nagrania tego odcinka!

Przemysław Wójtowicz jest jednym z najlepszych polskich snajperów. Weteranem wojny w Afganistanie. Poprosiłem go aby z perspektywy snajpera ocenił wojnę na Ukrainie.

Czy ukraińscy strzelcy wyborowi są skuteczni?
Czy to prawda, że są wśród nich Kanadyjczycy?
Jaka jest taktyka ich walki? Jakiej używają broni?

Przemysław Wójtowicz opowiedział również o swojej służbie w Afganistanie.
Między innymi o tym, jak został ciężko ranny.

Czy polska armia jest gotowa na wojnę?”

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„Rosjanie idą na Kijów. Czy Ukraina zatrzyma agresję? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz”

„Kolejna analiza Jarosława Wolskiego - niezależnego eksperta ds. wojskowości. W oparciu o aktualizowaną na bieżąco mapę nasz gość analizuje sytuację na froncie rosyjsko-ukraińskim.

Gdzie Ukraińcy skutecznie powstrzymują Rosjan?
Gdzie agresor osiąga przewagę?
Jakimi siłami dysponują jeszcze obie strony? Jaką broń wprowadzili do walki?”

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„Jak zmienić Wojsko Polskie? Wnioski z wojny na Ukrainie - Jacek Bartosiak i Piotr Zychowicz”

„Czy Polsce grozi inwazja Rosji?
Jak się na nią przygotować?
Jakie wnioski wypływają z wojny na Ukrainie dla Polski?
Jaki sprzęt powinniśmy kupować?
Jak skończy Władimir Putin?
Czy Rosja wytrzyma sankcje?

Pytania te zadałem Jackowi Bartosiakowi, szefowi Strategy&Future, współautorowi książki III wojna światowa”.