Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„Drożyzna, inflacja, imigranci, surowce. Czy po wojnie będzie kryzys? - Marek Zuber i Piotr Zychowicz”

„Co wojna na Ukrainie oznacza dla przeciętnego Kowalskiego?
Dlaczego rosną ceny benzyny?
Dlaczego wzrasta inflacja?
Co z rosyjskim gazem, węglem i ropą?
Jaki wpływ na Polskę będzie miał napływ 2 milionów ukraińskich imigrantów?

Pytania te zadałem znanemu ekonomiście Markowi Zuberowi. Nasz gość zarysował również sytuację Rosji demolowanej gospodarczo przez sankcje. Czy państwo Putina zbankrutuje?”.

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„Jaki jest Putin? Spotkanie w willi dyktatora Rosji - Barbara Włodarczyk i Piotr Zychowicz”

Barbara Włodarczyk spotkała się z Putinem w jego willi.
 Jaki to jest człowiek? Jak się zachowuje?

Znana reportażystka i znawczyni Rosji opowiedziała również o mentalności zwykłych Rosjan. Czy naprawdę popierają Putina czy są zastraszeni?

 Jaki wpływ na życie zwykłych Rosjan mają sankcje?

Czy dojdzie do kolorowej rewolucji czy przewrotu pałacowego?”

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„Drony, oligarchowie, ropa. Po czyjej stronie są Izrael i Turcja? - Wojciech Szewko i Piotr Zychowicz”

Wojciech Szewko to znakomity znawca Bliskiego Wschodu i Rosji. A jednocześnie popularny Twitterowicz. Poprosiłem go, aby przedstawił Widzom Historii Realnej rolę, jaką rolę wobec wojny na Ukrainie odgrywają Izrael i Turcja.
Żydowscy oligarchowie, tureckie drony i syryjscy najemnicy. Spotkanie pokojowe w Jerozolimie? W tle wszystkiego naftowy deal Ameryki i Iranu. Ciekawe, mało znane sprawy!”

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„WIELKI GŁÓD, WOŁYŃ I WSPÓLNA PRZYSZŁOŚĆ *Piotr Zychowicz z Historia Realna | DUŻY W MALUCHU„

„Piotr Zychowicz to dziennikarz, historyk oraz autor książek o tematyce wojennej, a także współautor kanału Historia Realna, na którym m.in. analizuje obecną sytuację na wschodzie. Wspólnie z Dr Jackiem Bartosiakiem napisał książkę pt. Nadchodzi III Wojna Światowa”.

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„Czy Polsce grozi atak Rosji? Wizyta Bidena w Warszawie - Jerzy M. Nowakowski i Piotr Zychowicz”

„Emerytowany generał Wesley Clark powiedział, że Rosja może dokonać ataku nuklearnego na Polskę aby zastraszyć NATO.

Czy to możliwe?

 Zapytałem o to Marka Jerzego Nowakowskiego, byłego dyplomatę i ekspertem ds. NATO.

Po co Biden przyjechał do Polski?

Czy możemy być pewni amerykańskich gwarancji?
Dlaczego NATO nie pomaga bardziej Ukrainie?
Czy Polska armia jest gotowa do obrony ojczyzny?”

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„Polska kontra Rosja. Czy czeka nas los Ukrainy? - Jacek Bartosiak i Piotr Zychowicz”

„Wojna toczy się za naszymi granicami.
Czy może rozlać się na teren Polski?
Czy siły zbrojne Federacji Rosyjskiej mogą zaatakować również nasz kraj?
Pytania te zadałem Jackowi Bartosiakowi.
 Jaki jest los państw małych i średnich, gdy ścierają się wielkie mocarstwa.
Czy dojdzie do wielkiej wojny o globalną dominację? ”

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„Czy Rosjanie staną przed sądem? Zbrodnia w Buczy - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz”

„Po wycofaniu się Rosjan w miejscowości Bucza odkryto ciała zamordowanych cywilów.
Dlaczego doszło do tej masakry?
 Kto wydał rozkaz? Kto mordował?
Czy rosyjscy oprawcy zostaną pociągnięci do odpowiedzialności?
Zapytałem o to Jarosława Wolskiego. Wolski przedstawił również obecną sytuację na froncie. Opowiedział o polskim wątku ataku ukraińskich śmigłowców na Rosję”.

Re: Czy Polsce grozi wojna? Co zrobi Putin? - Jarosław Wolski i Piotr Zychowicz

„Przemoc domowa i KGB. Saga Putina cz. 1 - Krystyna Kurczab-Redlich i Piotr Zychowicz”

„Putin jako dziecko był bity przez ojczymów-alkoholików. Uprawiał sambo i judo żeby bronić się przed prześladowcami. Ponure dorastanie na leningradzkim podwórku.
Kiedy zabił pierwszego człowieka?
Dlaczego zdecydował się wstąpić do KGB?
Co robił na placówce w Dreźnie?
W jaki sposób trafił na rosyjskie szczyty władzy.
 Pierwsza część rozmowy z Krystyną Kurczab-Redlich, autorką książki /Wowa, Wołodia, Władimir/”.