Czy patrzycie ludziom w oczy? >;D

Re: Czy patrzycie ludziom w oczy? >;D

Kawusia
Lothar. napisał/a
No tak facetom wzrok jakoś niewinnie podąża ku piersiom >;D Ale nie o to chodzi, bo patrzenie w oczy nie zawsze jest dobre bo fascynuje i dekoncentruje, w sztukach walki każą patrzeć niżej na wysokości łączenia szyi z tułowiem. Wszystko widać i nie ma hipnotyzowania wzrokiem, doszedłem do tego żeby widzieć Człowieka jako postać jako całość bez skupiania się na "fragmentach" daje to w medytacji dziwne obserwacje bo ludzie stają się cieniami/duchami >;D
Sprawdzam wyraz oczu ,bo chcę znać emocje osoby z która rozmawiam.Oczy są zwierciadłem duszy,ale czasem omijam wzrok,wolę nie wiedzieć,to zależy od sytuacji.czasem człowiek co innego mówi ,a oczy wyrażają prawdę.

Re: Czy patrzycie ludziom w oczy? >;D

sputnik
Byłem na mnóstwo ważnych rozmów i patrzę w podbródek :) W oczy dyskutanta na sekundę - nie zorientuje się ale ważny jest ten chwilowy kontakt wzrokowy :) Wiem kiedy kto ma jakie intencje i czy kłamie. Wiele składowych +mowa ciała jak kto gestykuluje dalej to moja tajemnica jak rozróżniam jakim jest Człowiekiem :)

Re: Czy patrzycie ludziom w oczy? >;D

Kawusia
sputnik napisał/a
[...]
A dopuszczasz uczucia,intuicję do głosu,czyli co czujesz w obecności tego człowieka?

Re: Czy patrzycie ludziom w oczy? >;D

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Czy patrzycie ludziom w oczy? >;D

sputnik
Na pewno byłeś u kogoś kto ma kota. Zmruż oczy patrząc na niego czyli kota i zobaczysz, że przyjdzie do Ciebie :) Zawsze działa!

Re: Czy patrzycie ludziom w oczy? >;D

dziewczyna z perłami
Zahipnotyzowany na "dużych, niebieskich oczach" - jak to wprost określają faceci.

Re: Czy patrzycie ludziom w oczy? >;D