Czy to prawda ze Zydzi witali kwiatami wkraczajacych do Polski Sowietow?

Re: Polacy witający owacjami i kwiatami żołnierzy Wehrmachtu?

dziewczyna z perłami
Nie, to nie ja. Nigdy nie piszę anonimowo.
Niestety, Darrio nie mogę potraktować tego jako żartu, bo nim  ie jest. Jest w tamtym poście agresja w moją stronę.
Nie jestem odpowiedzialna za twoje frustracje, że nie ma cię tam, gdzie chciałbyś być.

Re: Polacy witający owacjami i kwiatami żołnierzy Wehrmachtu?

Przepraszam Was za zamieszenie, to ja podpisałem się na tamtym forum "Fanka Szuwarka", nie widziałem, że to wywoła takie zamieszanie. Możecie mnie jakoś skarcić,  udzielić reprymendy, zbanować, no wiem co jeszcze, ale nie milczcie tak...

Re: Polacy witający owacjami i kwiatami żołnierzy Wehrmachtu?

Lwiczka9
cos przespalam panie szu???? Nooo..az strach tam wchodzic...zawsze wchodze najpierw TU,wiec..hmmm..jeszcze sie okaze ze wiadro pomyj na mnie????? oj...Szu musze cie postawic do pionu..:)))Nie rob takich zartow na tym rasistowskim forum..Chcialam obejrzec kawe na ławe i potem Loze prasowa...uuu...a tu fani Stocha na mnie huzia na józia..ok..zostalam w lozeczku ale...przespalam, wstalam o 13....sniadanko,komp,a tu taki numer z fanka...ok,ide tam..:))jeszcze tylko kawka,gleboki oddech ..a wieczorem? wow...popatrz,z kim dzisiaj bede tancowac..:)))https://www.youtube.com/watch?v=zBaSahZiLRw

Re: Polacy witający owacjami i kwiatami żołnierzy Wehrmachtu?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Perełko, no co Ty:))) absolutnie się mylisz, nie mialem nic złego w stosunku do Ciebie na mysli-jak moglaś tak pomysleć, a co do NA to mam żal jedynie do Sylwii bo pomyliłem się co do niej-Moze i cos bym tam teraz napisał, ale uwierz mi, ze juz mi się nie chce-wkurza mnie ten test robota bo to jest idiotyzm-na operze smart to nie funkcjonuje-a z resztą odpoczywam od nich-tam śmierdzi siarką jak powiedziała Wenus i snują sie brunatne opary absurdu i obsesyjnej paranoi pod patronatem Pani Administratorki-juz się tam nie widzę i choć mam tam parę spraw niezakonczonych, ale nie róbmy z tego problemu-ok?

Re: Polacy witający owacjami i kwiatami żołnierzy Wehrmachtu?

dziewczyna z perłami
Aaa... Darrio bezdyskusyjnie wszystko wie, ale miał odwagę rzucić się właśnie na mnie.

Re: Polacy witający owacjami i kwiatami żołnierzy Wehrmachtu?

dziewczyna z perłami
Darrio zmień sobie przeglądarkę i nie będzie problemu.

Re: Polacy witający owacjami i kwiatami żołnierzy Wehrmachtu?

Darrio,mi tez sie tam juz znudzilo. Za duzo faszyzmu,rasizmu i ostracyzmu. Mysle tylko,czy sie oficjalnie pozegnac czy nie....A Ty daj spokoj...nie łaś sie do tych ludzi...://////

Re: Polacy witający owacjami i kwiatami żołnierzy Wehrmachtu?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Nie, to nie ja. Nigdy nie piszę anonimowo.
To jestem pod wrażeniem, mnie niestety to się czasami zdarza, ale wydaje mi się, że zmienia się tylko mój nick, a ja pozostaję dalej taki sam... Postaram się nie robić więcej takiego zamieszania.