Dla Szuwarka- fantastycznego Chłopaka- na Dzień Chłopaka

Dla Szuwarka- fantastycznego Chłopaka- na Dzień Chłopaka

Przyłaszczka
 Wprawdzie już wieczór...
A po wieczorze noc.
🦋🦋🦋

Re: Dla Szuwarka- fantastycznego Chłopaka- na Dzień Chłopaka

Bardzo dziękuję, czuję się zaszczycony!
Klip jest fenomenalny:
Księżycowa noc,
gwiazdy rozsypane na nieboskłonie jak cukierki,
morze tańczące w rytm fali.
A nawet ognisko, które chyba rozmawiało z sówką.
No i muzyka — piękna, relaksująca, zjawiskowa i uspokajająca :)
Chwilami myślałem, że zaraz wystartuję w kosmiczną podróż marzeń.

PS. Chciałbym tylko nieśmiało wspomnieć, że na forum jest więcej chłopaków...
Czy mogę podzielić się z nimi tym prezentem? Przecież każdy mężczyzna ma coś z chłopca i im też należą się życzenia... :)

PS. Zastanawiam się tylko nad słowem „fantastyczny”, czy użyłaś go w sensie, że jestem wspaniały czy, że Science fiction... ;)

Poniższą piosenkę dedykuję dla Ciebie (w podziękowaniu za życzenia) oraz dla forumowych chłopaków:

Re: Dla Szuwarka- fantastycznego Chłopaka- na Dzień Chłopaka

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Dołaczam sie do zyczen dla forumowych Chlopaków!
Cos ostatnio znikneli...Mam nadzieje,ze bawia sie dobrze,i że sa zdrowi przede wszystkim..
Oooooo...widze ich na marszu miliona serc! Tak trzymac panowie! :)

Re: Dla Szuwarka- fantastycznego Chłopaka- na Dzień Chłopaka

Kawusia
A to ja się też dołączam do życzeń dla naszych forumowych chłopaków. Postaram się wkleić coś z koncertu Ralfa.ZAjebista moc ,a co do marszu ,to podobno dużo osób było ,to cieszy ,bo chyba POlacy zaczynają kumać .My z Ralfem działaliśmy w Sączu. A był Chołownia na RalfieMy Polacy musimy zrozumieć że jak chodzi o Wolną i Niepodległą Polskę ,to musimy połączyć siły.

Re: Dla Szuwarka- fantastycznego Chłopaka- na Dzień Chłopaka

Przyłaszczka
szuw napisał/a
[...]

Dziekuje, cieszę się, że Ci się podobała.
Masz rację, powinnam złożyć życzenia innym chłopakom, ale nie wiedziałam, czy się ucieszą, bo ostatnio nie podziękowali, wiec może nie czuja się już chłopakami. Może nie lubią takich życzeń. Mnie np. męczą przesyłane od znajomych na fb serdeczności typu „miłego dnia”, „smacznej kawki” itp, bo czuje się zobowiązana do odpowiedzi, a ja nie mam czasu na takie zabawy kilka razy dziennie🙂
Serdeczności śle🙂
🦋🦋🦋

Re: Dla Szuwarka- fantastycznego Chłopaka- na Dzień Chłopaka

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
                                                                                                                                         Piosenka Ralpha ,niestety nie z koncertu ,bo nie miałam czasu skompresować ,a za długie są .
Mam nadzieję że wszystkim podoba się ta piosenka.
Ja mam o czym myśleć ,bo na koncercie jego Archanioł Michael przybył ze swoimi wojskami anielskiego promieniowania. Zwykle tego nie robi jak nic nie zagraża. Ciekawe komu aż tak przeszkadzał ten koncert. Archanioł Michael uznał że lepiej żebym nie wiedziała i że to nie ważne bo mamy ochronę ,więc po co drążę. Widowisko było na prawdę zajebiste , zwłaszcza dla mnie jak widzę więcej.

Re: Dla Szuwarka- fantastycznego Chłopaka- na Dzień Chłopaka

MaryLou
Swietny tekst,piekny klip,sam Ralph to zjawisko:)

Re: Dla Szuwarka- fantastycznego Chłopaka- na Dzień Chłopaka

Kawusia
MaryLou napisał/a
Swietny tekst,piekny klip,sam Ralph to zjawisko:)
Ralf to dobry człowiek ,tylko nie jest jak zupa pomidorowaJa jestem skorpionem z tej samej dekady ,i coś w tym jest że jak długo nie wkurwimy kogoś, to nasza równowaga hormonalna zostaje zaburzona.W tej sukni ślubnej jak wyszedł to po co ?żeby niektórych wkurwić bardziej .Ja myślałam że to jest śmieszne ale jak zobaczyłam reakcję niektórych internautów ,to zrozumiałam że niektórzy nie mają poczucia humoru.Na koncercie powiedział że robi sobie blokadę ,rozbawiło mnie to ;Oj dziecko ,dziecko co ty wiesz o tym? Po prostu masz ochronę  Archanioła Michaela ,w przeciwnym razie już by Cię zlinczowali ,w Kraju gdzie tolerancja stoi na bardzo niskim poziomie.
Uważam ze Archanioł Michael dostaje najgorsze przypadki ludzi którzy mają duszę wojowników , i morduje się z nami.
A na taką robotę jest zbyt mało doceniany ,tak uważam.
2 października obchodzimy Święto tych Głównych Archaniołów ,a ile osób zapaliło świecę i podziękowało im za opiekę ?Tego jestem ciekawa ,bo dobrze jest brać, a kiedy przyjdzie dać od siebie ,to już gorzej.
12