Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

Re: Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

1. Żeby czuwała nad Tobą
2. Ana jest tym złym policjantem, a ja jestem tym dobrym (zasada dobrego i złego policjanta).
3. Bo jest najdłużej na tym forum — praktycznie od samego początku (razem z Sylwią — ona też ma uprawnienia moderatora).
4. Za ładne oczy.
5.......

Re: Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

Uprawnienia moderatora były przydzielone na samym początku powstania forum i na chwilę obecną nie planuję żadnych dymisji i zmian. A dlaczego pytasz? Zgłaszasz swoją kandydaturę? :)

Re: Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

Re: Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

Lothar. napisał/a
Mnie jakoś nie jest wesoło. Co z wolnością słowa? Nie robię Anie krzywdy a ona usuwa moje wypowiedzi jak jej nie pasują światopoglądowo czy to nie jest prześladowanie ze względów religijnych? Chciałbym przypomnieć że Prezydent Obama zalegalizował w USA we wrześniu Kościół Szatana oraz wyraził zgodę na prowadzenie zajęć fakultatywnych w szkołach z zakresu satanizmu. Co prawda nie jestem satanistą ale nie pozwolę się dyskryminować ze względów światopoglądowych.
Naprawdę uważasz, że na tym forum nie ma wolności słowa i regularnie kasowane są wypowiedzi i poglądy odmienne od moich? A wolność słowa tak, ale obowiązują też pewne zasady opisane tutaj: Netykieta:

"Nie należy publikować w Internecie niezgodnych z prawem treści zdefiniowanych w różnych ustawach, wymienionych poniżej:

Treści, które naruszają rażąco zasady współżycia społecznego (sankcje określają różne ustawy, w tym kodeks karny, kodeks cywilny i kodeks pracy).
Treści, za które określono sankcje w kodeksie karnym, a które:
namawiają do popełnienia lub doradzają w popełnieniu samobójstwa lub samookaleczenia (art. 151 Kodeksu karnego);
grożą innym osobom popełnieniem przestępstwa na jego szkodę lub szkodę osoby jego najbliższej (art. 190 Kodeksu karnego);
obrażają inne narodowości, rasy ludzkie, religie (art. 194-196 i art. 257 Kodeksu karnego oraz art. 23 Kodeksu cywilnego);
nawołują do popełnienia przestępstwa (art. 255 Kodeksu karnego);
propagują totalitarny ustrój państwa lub nawołuje do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość (art. 256 Kodeksu karnego).
Treści, za które określono sankcje w kodeksie cywilnym, a które:
obrażają osoby publiczne (art. 23 Kodeksu cywilnego);
zawierają pomówienia – informacje obarczające niepotwierdzonymi zarzutami inne osoby (art. 23 Kodeksu cywilnego);
obrażają inne narodowości, rasy ludzkie, religie (art. 23 Kodeksu cywilnego oraz art. 194-196 i art. 257 Kodeksu karnego).
Treści, za które określono sankcje w ustawach szczególnych, a które:
promują alkohol (art. 2 (1) Ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi z dnia 26 października 1982 r.);
przyczyniają się do łamania praw autorskich lub naruszają prawa autorskie i licencje podmiotów trzecich. (Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r.);
promują środki odurzające, narkotyki (art.1 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii z dnia 24 kwietnia 1997 r.);
ujawniają bez czyjejś wyraźnej zgody dane osobowe, identyfikatory komunikatorów internetowych, fotografie, adres poczty elektronicznej, miejsce zamieszkania, pracy, przebywania, numery telefonów, tablic rejestracyjnych i inne poufne dane (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych);
zawierają słowa powszechnie uznane za niecenzuralne (art. 3 Ustawy o języku polskim z dnia 7 października 1999 r.).

Re: Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

,-2