Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

dziewczyna z perłami
Ana, miłość jest piękna. Nie żałuj jej przyjacielowi.

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Wenus napisał/a
Czy to jest stare zapomniane forum, czy nowe i niewiele osób się na nie natknęło? A może by tak zrobić coś aby było Nas więcej. Weselej i ciekawiej by się zrobiło :)
Pewnie jedno i drugie po trochu. Poza tym, odpowiedź jest też na Onecie, na forum Tulipanek, czy na forum Horoskopy.
Skoro na profesjonalnym, forum Onetu pisze tylko Imili i Amigo, na podobnym forum "Horoskopy" pisuje tylko EwkaZdegustowana + kilku niezalogowanych, więc nie oczekuj, że na takim forum jak Nabble pojawi się nagle dużo więcej osób. To i tak sukces, że jest nas tutaj aż tylu.

Pamiętam, że na starym forum Magia, gdy czasami obliczaliśmy (na tym najstarszym), to  dziennie przewijało się około 50 osób.

Ludzi ubywało wraz z każdym przenoszeniem się na nowe fora, a tych przenosin trochę już było. Wydaje mi się, że część ludzi likwidację każdego z tych starych forów uznawało za świetny moment, żeby odejść z forum, zerwać z nałogiem formowego pisania — dlatego z każdym przenoszeniem się było nas coraz mniej.

Poza tym nie ma co się oszukiwać, ale fora internetowe się już przejadły i lata świetności mają za sobą. Nawet profesjonalne fora tematyczne, skupiające ludzi o podobnych zainteresowaniach cieszą się chyba trochę mniejszym zainteresowaniem, niż było to kiedyś. Sporo ludzi przesiaduje też na facebookach

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

dziewczyna z perłami
Nikogo nie przeganiam. Ludzie przyjdą, kiedy zechcą albo odejdą. Forum tworzą ludzie, którzy na nim są, a Wenus nie jest zadowolona ze składu, bo jest dla niej za mało atrakcyjny. Może zaprosić innych, ale nie krytykować miejsca.

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ana napisał/a
Kawusia napisał/a
Lothar. napisał/a
To niech przeprosi :) Kiedyś bardzo go lubiła ale nagrzeszył >;)
Mało znam sprawę Szuwar wydaje się w porządku,a jaki tam on jest to może powiedzieć Ana i Serenity które go znają.
Zakochał się w Sylwii i już nie jest w porządku :))haha :)
Jest wstręciuch i koniec. Nie umie być wierny jednej kobiecie :))))
Tak po prawdzie, nie robi się tego wieloletnim przyjaciołom, no ale faceci..czego wymagać.
No ale miłość nie wybiera ,podobno jeżeli facet idzie do innej to znaczy że to nie jest głębokie uczucie.

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

[...]

Nie wszyscy lubią Marcina. A on założył to forum i razem z Aną są adminami więc ten tego :)
Wojtusiu — załóż swoje forum i rywalizujmy, - które przyciągnie więcej użytkowników — wtedy się okaże, czy bardziej lubią mnie, czy Ciebie ;)

Poza tym — nie wiem, czy zauważyłeś, ale ze starego forum ludzie systematycznie zaczęli uciekać po Twoim pojawieniu się na tamtym forum i epatowaniu antykatolickimi i ksenofobicznymi komentarzami, przeplataniami wpisami o soku pomidorowym.

Tutaj jest podobnie — po kontakcie z Tobą uciekła z forum już Matylda i Rebeliantka. Myślę, że więcej ludzi nie wchodzi tutaj ze względu na Ciebie ;)