Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Wspomnienie

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
I nie nazywac Administratora tego forum oszustem, jak to własnie zrobiła bruneta na starym forum magii.
A to chyba przeoczyłem ten wpis Brunetki, gdy nazwała mnie oszustem ;)

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Wspomnienie

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Wspomnienie

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Lothar. napisał/a
Cześć Serenko >;) aż mnie kusi żeby przypomnieć łaszącym się Paniom jak je nazywano >;D Ale wtedy Pani Ana pewnie znów zacznie kasowanko :) Czy dziwi Cię że nie wszyscy się zdecydowali tu przyjść zachęcałem pomimo hmm animozji.
A jak je nazywano? Przypomnij, bo nie pamiętamy. Czy może chcesz przypomnieć, jak nazywałeś forumowe Panie po kilku głębszych? ;)

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
13 - go tego miesiąca około godz. 23- ciej
Przeczytaj a dowiesz się jak działają trolle
A mogłabyś podać link do tego komentarza? :)
,-2