Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Wspomnienie

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

rozalka
O! Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałam:)
Znając siebie, wiem, że przyjdzie więcej ludzi:) Zawsze tak mam:) O to nie masz się co martwić:)
Ja się cieszę, że tu do tej pory dość względny spokój był:) Bo kłótni nie cierpię:) Po prostu w takich sytuacjach wciskam czerwony krzyżyk i idę gdzie indziej:)

Zgoda buduje:)

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Brunetka się obraziła na Szuwara nie chce przyjść,mówi że ją obraził.
Tylko zareagowałem na wpisy Brunetki. Pisała wtedy coś w stylu, że wstydziłaby się, gdyby była Polką i pisała też, że jest Francuzką.

Napisałem wtedy grzecznie, że ludzie, którzy piszą w ten sposób o Polsce, a prawie w każdy wieczór spędzają na polskim forum — mają chyba jakieś problemy. I dodałem, że gdyby faktycznie była Francuzką, a Bounty Rosjanką, to spędzałby czas na forach pomiędzy swoimi rodakami, a nie na znienawidzonych polskich forach.

Ona wtedy nazwala mnie chamem i się obraziła. Nie mam o to do niej pretensji — bardziej mnie to rozbawiło, niż zezłościło. Poza tym, jak najbardziej ona ma prawo się na mnie obrazić. Ja jej przepraszał nie będę — dlatego, że napisałem to, co myślę, i zrobiłem to raczej grzecznie.

Ona, zamiast podjąć dialog i przedstawić swoje kontrargumenty — to się obraziła. Nic na to nie poradzę, takie życie :)

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
Ana napisał/a
Kawusia napisał/a
Lothar. napisał/a
To niech przeprosi :) Kiedyś bardzo go lubiła ale nagrzeszył >;)
Mało znam sprawę Szuwar wydaje się w porządku,a jaki tam on jest to może powiedzieć Ana i Serenity które go znają.
Zakochał się w Sylwii i już nie jest w porządku :))haha :)
Jest wstręciuch i koniec. Nie umie być wierny jednej kobiecie :))))
Tak po prawdzie, nie robi się tego wieloletnim przyjaciołom, no ale faceci..czego wymagać.
 Zakochał sie w Sylwii? Nie mówie, ze we mnie nie mozna sie zakoch- Ana, jesteśmy na forum!
Jeśli znasz Marcina tak jak ja, to wiesz, ze na niego nie działaja TYLKO literki ;)
To dobrze że na niego nie działają tylko literki.To znaczy że jest zdrowy

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
,-2

[...]

Nie, Ana:) Nie tylko Ty zareagowałaś:)
Zastanów się, czyja reakcja była skuteczna:) Bo chyba nie o pokazówkę chodzi, ale skuteczność:)

PS I nikt nic nie powinien, na forum się nie wchodzi dla powinności i z obowiązku, ale dla rozrywki.
1 ... 45678910 ... 19