Do Joli :)

Sputnik
Nie jest w moim zamiarze Ciebie "rołstować" bądź robić przykrości...
Zmamy się kilka lat i w porządku wyglądała nasza znajomość.
Gdzie nastąpiła skucha? Tego chyba święci nie odgadną! Chyba, że oświecisz mnie
Chciałbym w tym miejscu wyraźić szacunek 4U aczkolwiek z małą uwagą 🤔
Patrz z kim się zadajesz...

Re: Do Joli :)

Jola! :)
Sputnik napisał/a
[...]

Oj Krzysiek, z tobą to jak Wojtkiem czasem.
Nawet nie wiesz jak jesteście podobni! :)

Re: Do Joli :)

Sputnik
Niczego nie ujmując Wojtkowi ale ten Gość nigdy nie zaznał prawdziwej roboty. Innymi słowy siedzi tylko i wyłącznie na forach.

Re: Do Joli :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
13 czerwca mam drugą szczepionkę :)
Z dupy nazwę "szczypawkę"...
Więc nie bardzo

Re: Do Joli :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Jola! :)
Wiem Jolu, że lubisz lustrować Użytkowników Forum 🤫 Wczoraj dostałem super, duper propozycję.!
-Masz moje CV!  I zamiast wyprawiać, odprawiać wagony Cargo w PKP np. GATX pojawił się szef, szefów z zapytaniem
-Co robię z moimi kompetencjami na tym stanowisku?!
Odpowiedziałem wprost, że NIGDY nie dam się zaciągnąć za ch... biurko i do pracy w korporacji. I lubię generalne świeże powietrze.
Od poniedziałku idę do działu marketingu, YYY!
 Kusi stawkami $ na próbę. Ok. Jestem elastyczny.
Dobre jest to, że 50/50 czyli 5h w biurze, 5h w terenie :)
Swoją drogą ciekawe jak Lothar niby jest od 10 am w robocie i pisze non-stop na forum
Ja nie mam czasu sprawdzić SMS-y lub nieodebrane...
Pozdrawiam zdrowy rozsądek.
Alleluja i cała na przód! 😉
Muzyczka! - z motywem

https://youtu.be/tW7AkHM1f6o

Re: Do Joli :)

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Aha! Przygadał kocioł garnkowi 😴 Jest opóźnienie... Really?!
Kiedyś wytłumaczę wszystko co i jak 😉
https://youtu.be/mjPfKFFMV1w

Re: Do Joli :)

Jola! :)
Ten post był aktualizowany .
[...]

Lustrować! 😁

To nie tak, zwyczajnie lubię wiedzieć z kim "rozmawiam", a że źle znoszę "zabawy" w udawanie kogoś kim się nie jest, to czasem może tak wyglądać.

Odnośnie propozycji pracy radziłabym ci przyjrzeć się tej ofercie. Tym bardziej, że jest jak lubisz 50 biuro, 50 praca.
Może akurat...;)

Pozdrawiam.
Rozsądek również, tylko o nim nie zapomnij, bo jak czasem coś napiszesz, to klękajcie narody, wtedy ja o swoim czasem "zapominam" i bywa niemiło.
A wbrew pozorom nie lubię być "na ostro"! :)

Re: Do Joli :)

Sputnik
Serio piszesz?
Siedzę sobie na nasypie i właśnie się zastanawiam...
Ile w Was jest prawdy?
W Ciebie akurat wierzę.
Reszta to  sprawa dyskusyjna
1234