Dobry wieczór.

Inna mama
Zamiast zgadywać i dociekać kto jest kim, dajcie nowo przybyłym szansę na pokazanie ich intencji. Powoli zaczną tu przychodzić takie jak ja, lewacko-marksistowskie kobiety ZOMBI, chcące pozbyć się ciąży ze skoków w bok, oczywiście z jakimś czarnoskórym i podobni im mężczyźni, biedni niezalogowani, patrzący zazdrośnie przez okno na dobrą zabawę.
Jest tu dla nich miejsce ;-)?

Re: Dobry wieczór.

hiena
Już się skończyły tematy...na Atlantydzie wszak tam piszesz?...

Re: Dobry wieczór.

Inna mama
Raczej czytam, niewiele piszę, a raczej pisałam. To zdecydowanie już nie miejsce dla mnie.

Re: Dobry wieczór.

hehehe
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Nie ma tu dla ciebie miejsca, bo Szuwar, Darrio, Lwiczka, Perłowa, Jola, Hiena, itd. to wielcy wrogowie lewactwa i marksizmu.

Re: Dobry wieczór.

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Coś tam pisałaś od czasu do czasu...ale nagle taka zmiana stamtąd na tu?...ktoś cię wkurzył mocno;).?...

Re: Dobry wieczór.

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hehehe
he,he,he, amigo, tak wlaśnie jest, lewicowośc i centrowosc nie ma nic wspolnego z lewactwem bo to byly ruchy terrorystyczne z lat 70-ch w Europie Zachodniej-nauczyliscie sie tej nowomowy ktorej sami nie rozumiecie-powtarzacie to co wam podrzucaja politycy i sukienkowi jak niedorozwiniete papugi a to jest mowa nienawisci swiadczaca o waszej umyslowej degrengoladzie

Re: Dobry wieczór.

Inna mama
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hehehe
Ja sobie poradzę ze znalezieniem miejsca :-D, pytanie dotyczyło mnie podobnych i było skierowane do stałych bywalców, może oni mają inne zdanie, hehehe.

Re: Dobry wieczór.

hehehe
Niestety nie ma tu podobnych do ciebie, a ci co są, nie rozumieją tego co piszesz. Ale po co ci to mówię, skoro ty to wiesz?
1234 ... 6