Dobry wieczór.

kruczoczarna.
Teraz w nowej odsłonie.nie m nicku "tylko przelotem"
Denerwowały  mnie już te obrazki,zweryfikuj i pomiń.
https://www.youtube.com/watch?v=r4M89KzZabQ
Dobranoc

Re: Dobry wieczór.

Ryo2
Czeeeśc :D

Mamy zlcenie na deszcz w Niemczech od kapitana. Wchodzisz w to? :)))

Re: Dobry wieczór.

kruczoczarna.
Pewnie.:)  Do Kapitana przyjdzie deszcz ,ba .ulewa, oberwanie chmury.:)
Uciekam już bo rano okropnie ciężko się wstaje.

Re: Dobry wieczór.

Ryo2
Super :D

No i fajnie Cię widzieć w zalogowanej postaci ;)

Re: Dobry wieczór.

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
witaj kruczo-czarna. wsród zarejestrowanych-teraz będziesz mogła bawić się multimedialnie
-ps. pozwolisz że jakoś skrócę ten Twój złożony nick -wolisz byc krucza? czy czarna? a może tak po imieniu - ja jestem oczywiscie, Darek

Re: Dobry wieczór.

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kruczoczarna.
Witamy przelotną kruczoczarną zaklinaczkę deszczu ;)

Re: Dobry wieczór.

kruczoczarna.
No i normalnie można pisać,ale tak szczerze powiem Ryo że miałam opory co do zalogowania się.:)

Re: Dobry wieczór.

Ryo2
Jeej dlaczego opory?  Przecież to wygodniejsze ;)