Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

Wenus
Takich wyjątkowych życzeń jeszcze nigdy nie dostałam, to jest mój pierwszy raz ;) Dziękuję bardzo :)

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

da®®io
Minko, jak tutaj jesteś to zapal lampkę:) ja też tak zrobię

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

Wenus
Zawsze tak robię tylko ostatnio trochę mnie nie było albo zaglądałam na chwilkę. Obowiązki pani domu są wyczerpujące ;) więc dziś regeneruję siły i myślę, że wszystko wróci do normy :)

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

Lwiczka9
Spoznione lecz serdeczne zyczonka urodzinowe Wenus dla Ciebie! Trzymaj sie cieplo tej pieknej jesieni!

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

Wenus
:) Dziękuję. Urodziny od pewnego czasu jakoś mnie optymistycznie nie nastrajają ale w tym roku jakoś wyjątkowo mi miło - może przywykłam do kolejnych cyferek, a może ze względu na ilość serdeczności jakie otrzymałam :)

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

lwiczka9
Dobrzy ludzie otrzymuja duzo serdecznosci:) a cyferki?   Wazne ze dusza ciagle mloda i aktywna! Wiem cos o tym hihi.,o moje cyferki nie pytaj! Spoko,daje z nimi rade..:))))) odpoczywaj Wenus i nabieraj sil,u nas nad morzem piekny dzien,chyba nad morze sie wybiore,bo kiedy znow taki bedzie?:((( milego dnia!

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

Wenus
Za to u mnie dziś było zimno i wiało jak nad morzem ;) Pozdrawiam :)

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

Lwiczka9
:) to fakt..nad morzem zawsze wieje:( w sumie nie wybralam sie dlatego..mimo slonca i ciepla :( nie pojmuje jakim cudem pana Aleksander Doba przepltnal Atlantyk kajakiem:))
12345