Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

Jola
Wenus spóźnione nieco wybacz, rzadko ostatnio zagladałam.
Wszystkiego o czym marzysz, by się spełniło przynajmniej w 99,9 procentach :)))

:DD

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Kajaki są super ale cztery godziny spędzone jednego dnia to dla mnie maks, potem to już wolę na suchy ląd ;)

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

Rozumiem Jolu, że na każdy dzień tygodnia przypada inny Pan + jeden w rezerwie jakby któregoś głowa bolała ;DD

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

Dołączam się do życzeń :)

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

da®®io
wiesz szu, ja unikam wręczania kobietom żółtych kwiatów-podobno są żle rozumiane i kontrowersyjne w swoim znaczeniu

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

wiesz szu, ja unikam wręczania kobietom żółtych kwiatów-podobno są żle rozumiane i kontrowersyjne w swoim znaczeniu
Dario, być może masz rację, ja szczerze mówiąc, nie zwracam na to większej uwagi. Dla mnie kwiaty to kwiaty — żółte są całkiem fajne. Ja znalazłem coś takiego w Google:

"Żółte tulipany są alegorią radości. Symbolizują pogodne myśli i szczęście. Podaruj je, jeśli chcesz wywołać uśmiech na twarzy ukochanej kobiety."

Wenus nie jest wprawdzie moją ukochaną kobietą, ale niech te żółte tulipany wywołają uśmiech na jej twarzy ;)

A "białe róże" będą lepsze" ?

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

da®®io
no ok, nie róbmy z tego problemu kwiat to kwiat i być może takie piękne żółte tulipany nie podchodzą pod ten zły stereotyp- bo ja czytałem, że żółte kwiaty można jedynie wręczać kobiecie tylko wtedy gdy ona zadeklaruje, że taki kolor kwiatów lubi bo symboliką tych kwiatów wyraża się ukrytą  zazdrość i raczej mało pochlebne myśli wobec osoby nimi obdarowywanej
" Żółte kwiaty są kontrowersyjne. Kolor żółty symbolizuje kłamstwo,
fałsz, zazdrość – czyli uczucia negatywne. Lepiej ich kobiecie nie wręczać " ta Twoja interpretacja jest ciekawa i całkiem odwrotna od mojej i juz nic nie wiadomo, ale ja nadal do tej kolorystyki będę zachowywał dystans, a co do białych róż to tez jest nie do konca jasna sprawa, bo raz to symbol niewinności, młodości, ale i zimna i śmierci-a kaczor robi z nich symbol zdrady narodowej dlatego wręczanie kwiatów to wyższa szkoła jazdy bo wszystko ma ukryte znaczenia czyli ważny jest rodzaj kwiata, jego kolor i i ich ilość stanowiącą zakodowaną informację co do celowości i okazji ich wręczania-to wszystko jest skomplikowane i jedynie czytelne dla kobiet i nie na rozum mężczyzny

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

da®®io
*Biały bukiet świadczy o czystości intencji, *fioletowe kwiaty kojarzą się ze smutkiem, a
*żółte z zazdrością. Miłość najlepiej wyznawać z bukietem w gamie czerwieni, o przyjaźni i zaufaniu będą świadczyć kwiaty różowe, o oddaniu – błękitne a herbaciane róże są wyrazem pragnień i prośbą  o podniesienie temperatury związku na nowy wyższy poziom
12345