Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

Wenus
Dziękuję Szuwarku za życzenia i bukiet pełen słońca ;) Dla mnie dostawanie kwiatów jest zawsze przyjemne i nie ważne w jakim są kolorze.
A tak swoją drogą naszła mnie taka refleksja dlaczego kobiety tak lubią dostawać kwiaty? Przecież są one tak nietrwałe, a jednak cieszą

Re: Droga Wago-Wszystkiego Naj, Naj, Najlepszego:)))

A ta kompozycja z "białych róż" też fajnie wykonana
12345