Drogi Darrio

Kpt.Wojtek
Miales kiedys pretensje do Lotiego, ze zajmuje cala pierwsza strone na Atlantydzie. i slusznie. A jak tu z Toba? Popatrz na stronke!
Moze jest cienko z wpisami, bo sa tacy jak ja i pilka ich nie jara;)
Mam nadzieje, ze niebawem sie ten Mundial skonczy i wrocimy do normalnosci bo przepisy o 7 metrowej bramce nikogo poza toba nie bardzo interesuja, czczegolnie Dziewczyn.
Polecam do przemyslenia.

Re: Drogi Darrio

hiena
Nie oglądasz piłki?...to ja nie wiem co z ciebie za chłop?...możesz napisać temat jakiś i może zainteresuje dziewczyny...pozatym jest lato i ludzie wybywaja...

Re: Drogi Darrio

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
gdyby był podzial na dzialy tematyczne toby to nikogo nie raziło-siedzialbym sobie na sporcie i by mnie nie bylo widać-to nie ja pchalem się na glowna tablice, a o tematach sportowych rozmawiamy sobie w szerokim gronie z ryo, lwiczką, hieną więc... daj se luzu, ok

Re: Drogi Darrio

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kapitanie,moze i mialam tez taka refleksje o Darku,zgoda. Ale od razu pomyslalam o Tobie,ze rzadziej zapodajesz watki.... Przeciez mozna rozmawiac nie tylko o piłce i mundialu. Ty sie spełniasz na Atlantydzie..wiec o co ten szum? Chcesz miec ciastko i zarazem je zjesc? Lojalnosc zobowiązuje. Dzialanie na dwa fronty zawsze zle sie konczy. Ponado jest sezon wakacyjny i sporo ludzi po prostu urlopuje,jak np.ja. Opowiesz nam jak Ty spedzasz urlop?:)ja jestem ciekawa:)

Re: Drogi Darrio

da®®io
lwiczko, mnie może byc jeszcze więcej, bo będę odswieżać swoje wątki które Marcin zakamuflował

Re: Drogi Darrio

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]
Nie tylko ja pisze "na dwa fronty" a pilka mnie prawie zupelnie nie interesuje. Obecnie zaden temat nie ruszy bo pilka jest okragla a bramki sa dwie >;)
Sprawa bliskiego urlopu jest zamknieta. Tylko zona z dzieckem i psem wybywa do rodziny w polsce a ja robie za urlopowiczow.  Zycie takie. Moze koniec sierpnia/wrzesien.

Re: Drogi Darrio

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Mnie też to dziwi.  Wszyscy, których znam żyją piłką. To sport dla facetów,  podobnie  jak boks.

Re: Drogi Darrio

wiadomo
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kopaniem nadmuchanego balonika, interesują się ludzie prości i prymitywni.
123