Dziś ostatki :)

Re: Dziś ostatki :)

Minko, ja wogóle jestem inny niz mnie nieżyczliwi malują-ja lubie ten utwór Whitesnake http://www.youtube.com/watch?v=rRc78tGaWVA&

Re: Dziś ostatki :)

Wenus
Przecież wiem , inaczej nie pisałabym z Tobą tak chętnie ;-)

Re: Dziś ostatki :)

dzięki:) lubię Cię i staram się Ciebie wirtualnie nie rozczarowywać-nigdy nie posunąłbym się do czegoś niedopuszczalnego, tak jak to robią  niestety faceci

Re: Dziś ostatki :)

Wenus
No tak, pozory czasem mylą nawet kobiecą intuicję... i można dostać porządnego kopniaka nawet wirtualnie.
A Iggy Pop prasował ze mną przez pół wieczoru i nadrobiliśmy zaległości z kilku tygodni ;-)

Re: Dziś ostatki :)

da®®io
czyli, że zainteresowałem Cię nowym artystą, nawet nie wiedziałem, że kobiety tak elektryzuje męski głos-ciekawe jak to jest z moim:)

Re: Dziś ostatki :)

poczytaj sobie o swoim nowym idolu:)
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Iggy_Pop
facjatę ma raczej niewyjsciowa
On był liderem zespołu The Stooges taki agresywny punk-rock -mam  nagrane ich 3pierwsze plyty z lat 70-tych
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/The_Stooges

Re: Dziś ostatki :)

Nagraj piosenkę i wrzuć na YT ;-D

Re: Dziś ostatki :)

Twarz doświadczona życiowo ;) Ale w młodości to był całkiem przystojny :)
1234