Dziś ostatki :)

Re: Dziś ostatki :)

Wenus
Na dobranoc coś spokojnego jeszcze sobie posłucham  https://www.youtube.com/watch?v=DpI9Cckh1tc
Dobranoc, kolorowych :)

Re: Dziś ostatki :)

mogę Ci coś zaśpiewać przez wirtualny telefon:))) dobranoc:)

Re: Dziś ostatki :)

Wenus
Byłoby śmiesznie :DDD Już się uśmiałam jak to sobie wyobraziłam :DDDD

Re: Dziś ostatki :)

na tym Twoim " Gold " Iggy mruczy jak stary kocur:)

Re: Dziś ostatki :)

Wenus
Ty chyba kota nigdy nie słyszałeś :D

Re: Dziś ostatki :)

Mnie się podoba. Uciekam już naprawdę, bo jutro mnie nawet kogut sąsiadów nie dobudzi ;-)

Re: Dziś ostatki :)

miło mi, że zaproponowalem coś co Ci się spodobało:) teraz jak będziesz znów coś prasować to masz do pomocy Iggie'go :))) pa:)
1234