Dzieki Darrio

Re: Dzieki Darrio

odpowidz, kapitano gdzie widzisz miejsce dla tego wątku? bo na tablicy ma nie być długotrwale żadnych wątków

A dlaczego "na tablicy ma nie być długotrwale żadnych wątków"?!

Darek, czy Tobie naprawdę tak trudno zrozumieć, że cały urok pisania na takim forum (wcześniej na Magii, potem Mars) ma właśnie forma swobodnej dyskusji, wielotematycznej w jednym wątku?

Ja chyba założę ponownie konto na Atlantydzie, tam takich "cudów" nie ma, jak myślisz, dlaczego?

Re: Dzieki Darrio

da®®io
To są ustalenia Marcina że kazdy wpis idzie do szuflady - zobacz jak to będzie wyglądało gdy rusza wpisy na tablicy - nastąpi przemieszanie wątków z tematami bo kazdy wpis bedzie wszystko przesuwać - Jolu.przecieć od gadania sobie o wszystkim masz OFF i tam możesz stworzyć sobie wątek o wszystkim - czy ja tak bardzo ingeruję w te wasze rozmowy - a co do Atlantydy, to przecież - pisz tam sobie jeśli chcesz- nawet za atakowanie S. na razie nie poniesiesz konsekwencji, ale nie zapominaj tego perfidnego wątku jaki na nas wysmażyła tamta " szefowa " - nie konfliktujmy się - proszę

Re: Dzieki Darrio

da®®io
jest pewnym, że ja Ciebie Jola tutaj nie zatrzymam i jesli uznasz za stosowne wg. swojego uznania to tam sie przeniesiesz - gdyby tam nie było illuma i drapaka albo gdyby obiektywnie byl on traktowany to nie doszloby do tych skandalicznych scysji - ten kto stoi z boku albo sprzyja " kierownictwu " moze tam się swietnie zabawiać byle nie protestował i kladł uszy po sobie ku uciesze zarzadu

Re: Dzieki Darrio

uważam, że tutaj na Multi jest większe spektrum ciekawych tematów w porównaniu do tych na Atlantydzie - a podział na kategorie daje szybki i funkcjonalny dostęp do całej zawartości forum - a ja wolę rozmowę w danym temacie niż tjutlanie w stylu " głuchego telefonu " i w tym się różnimy

Re: Dzieki Darrio

kapitano, robisz sobie jajca, wkleiles czarny obrazek na 1,3 kb o wymiarach 480×360 - więc co on mogł zawierać? na pewno nie to co opisujesz
Czy ja ciebie darrio krytykuje, twoje fotki,  co wklejasz . NIE - wiec odpiernicz sie od moich wypraw w glebiny.

Re: Dzieki Darrio

Kpt.Wojtek
darrio, skoro wywaliles moj watek o tutystyce do kosza, nawet nie odpowiadajac na pytanie w nim zadane , to wywalaj moje i inne do swoich szufladek - a moze juz szafek? Jezeli ktos jeszcze podejdzie do takiej twojej szafy - bedzie musial powiedziec o tobie cos milego by nie wyladowac w koszu, znasz to?

[...]

Twoich tematow.

Re: Dzieki Darrio

da®®io
a kto ci broni zakładać swoje tematy w poszczególnych " szufladach " skarpetki tez trzymasz w lodówce a piwo w wc za kiblem? więc nie krytykuj tego uporzadkowanego systemu bo dyskusja o tym już się wyczerpała
12345 ... 10