Dzieki Darrio

Re: Dzieki Darrio

da®®io
kazdy kto nie chce pisac w kategoriach ma podany przez Marcina link do OFF i możecie sobie otwierac forum w takim układzie jak na Atlantydzie - wy chcecie miec kisiel a my czyli darrio i szuwar wolimy kategorie i ile jeszcze to będziemy wałkować? mowię po raz ostatni - szufladki to decyzja Marcina i mnie się to podoba

Re: Dzieki Darrio

da®®io
szufladkowanie nie odbywa się na bieżąco ale po pewnym czasie może po miesiącu gdy temat utraci zainteresowanie - robicie niepotrzebną dziwną zadymę psującą atmosfere na forum

Re: Dzieki Darrio

szufladkowanie nie odbywa się na bieżąco ale po pewnym czasie może po miesiącu gdy temat utraci zainteresowanie - robicie niepotrzebną dziwną zadymę psującą atmosfere na forum

A Ty dalej swoje, jak zaprogramowany.
Darek uświadom sobie w końcu, że Ty sam przyczyniasz się do tych wszystkich niefajnych sytuacji, niestety.

Re: Dzieki Darrio

Forum nazywa się MULTI - główne  forum o wszystkim to OFF-Topic - a te znienawidzone przez was kategorie to są subfora tematyczne i w czym problem? jesli dyskusja na jakims wątku na OFF bedzie bardzo tematyczna to wątek taki zostanie kiedys odpowiednio zaszufladkowany, a jeśli na takim wątku rozwinie się dziwna rozmowa o wszystkim jak na jarmarku to byc może pozostanie on na OFF - czy to takie skomplikowane? prawda jest taka, że ja zakładając jakiś wątek oczekuję na nim dyskusji raczej w tym temacie a nie o czymś innym - czy to trudno jest zrozumieć?

[...]

"Oczekiwać" Darek, to możesz faktu, że się za chwilę stąd wyrejestruję, bo jak widać rozmowa z Tobą to jak dialog z dzieckiem nt Fizyki Kwantowej.
Tylko przypadkiem nie traktuj mojej wypowiedzi jako emocjonalny szantażyk, bo tak nie jest.

Zwyczajnie nie ma z Tobą dialogu, a skoro masz mieć zastrzeżenia do każdego mojego wpisu ("nie pod Twoją linijkę"), który początkowo wywoływał u mnie (u)śmiech, ale widać Ty coraz bardziej absurdalnie tłumaczysz swoje "decyzje".
Tak więc moja aktywność (niezależnie od częstotliwości) mija się z celem.

Szkoda mi tylko kilku osób, które tu polubiłam, ale być może spotkamy się na Atlantydzie, i tak niektórzy stąd częściej odwiedzają sąsiednie forum.

Re: Dzieki Darrio

da®®io
przeciez odnosnie tego wygladu " nie pod linijke " napisalem tam wyjasnienia, ale Pani tego zapewne juz tego nie przeczytała skoro nadal podnosi ten temat bez zrozumienia jego sedna - prawda jest taka, ze to wam - Pani też nie można nic zasugerowac, zaproponowac bo czujecie sie wielce urażeni - i pytam po raz ostatni " CZEMU TO DO MNIE SĄ PRETENSJE " SKORO DECYZJA PONOWNEGO SZUFLADKOWANIA NALEZAŁA DO MARCINA - przecież tak funkcjonowało to forum na początku, a wy zauroczyliscie sie tym niefunkcjonalnym ukladem z kisielem na tablicy

Re: Dzieki Darrio

[...]

Ale to nie Marcin się wciąż tak pretensjonalnie czepia wszystkiego tylko Ty!
Nie dostrzegasz różnicy?
Marcin nie jest tak małostkowy, niefajnie, że swoje bezedurne reakcje tłumaczysz decyzjami Marcina.
Malizna Panie Dario.

Jednak z dzieckiem łatwiej o dialog, ono przynajmniej się stara.
A jak widzę Ty nie masz najmniejszego problemu z pokrętnymi tłumaczeniami, oby tylko obronić swoje "racje".

Re: Dzieki Darrio

da®®io
co w tym powyzszym co napisalem jest pokrętnego ??? moj wywod jest logiczny tylko to trzeba czytac ze zrozumieniem
1234567 ... 10