Dzieki Darrio

Re: Dzieki Darrio

szuw napisał/a
A gdzie ja napisałem, że moderator Dario się nie myli? :)
Każdy z nas może się mylić, ponieważ nikt nie jest nieomylny...
Nie, nie przyznam, że Darek jest moderatorem z "braku laku".
Nikt z Was nie jest w stanie go zastąpić, ponieważ zaglądacie tutaj tylko z doskoku. Dario, bywa tutaj najczęściej, a to jest bardzo ważna zaleta moderatora.

Kto z Was potrafiłby przenieść wątki łamiące regulamin do kosza, jak większość ma nawet problem z napisaniem komentarza w odpowiednim dziale? ;)

Jeśli uważacie, że bylibyście dobrymi moderatorami, to zapraszam do pomocy, nabór na moderatorów jest cały czas otwarty :)

Ha ha, nie no to już jakieś szaleństwo! 😀😀😀

Marcin, przecież tu nie ma czego moderować!
Wy z Darkiem chyba celowo tworzycie problemy, by moder nie był tylko figurantem, aby miał zajęcie.

Wybacz Szeff :)), myślałam, że unikasz otwartych dyskusji w tym temacie, bo nie chcesz Darka urazić, ale z tego co czytam to Ty go we wszystkim popierasz! :DD

Nie ukrywam, jestem zaskoczona.

Re: Dzieki Darrio

Jola napisał/a
Marcin, przecież tu nie ma czego moderować!
Są dni, że nie ma czego moderować, ale są też dni, że pojawiają się wyjątkowo chamskie, agresywne, wulgarne i brutalne komentarze anonimów.

Przykłady masz tutaj <<-- (w czerwonych ramkach)

Re: Dzieki Darrio

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Ja nie szukam posady :-), inni pewnie też, bo tych innych została garstka, do policzenia na palcach jednej ręki, ale skoro uważasz, że samo przesiadywanie tu jest wystarczające do takiej finkcji...to faktycznie Darek jest idealny.
Gdzie się zapodział moderator Ryo?
Skoro sami nie chcecie pomagać, to chociaż uszanujcie tych, którzy to chcą robić. Gdyby Kapitan napisał do Dario normalnym i grzecznym tonem i poprosił go o przywrócenie komentarza, to wątpię, czy Dario by odmówił. Ale przecież lepiej jest "kręcić aferę"...

PS. Dlaczego mnie się pytasz, gdzie jest Ryo? Nie mieszkamy razem... :)

Re: Dzieki Darrio

da®®io
ja wywaliłem ten wpis kpt. dlatego że, psuł mi rozmowę z Mariolką - ja wkleiłem nocny widok Acapulco a on IRONICZNE CZARNE NIC na 3 kb o wymiarach 450×380 - dla mnie to był spam który najpierw wylądował w koszu a następnie trafił do wątku dla trolli

Re: Dzieki Darrio

da®®io
i mam uwagę do PaniJoli, Pani Anny, NIE ŻYCZĘ SOBIE DYWAGOWANIA NA TEMAT MOJEJ OSOBY

Re: Dzieki Darrio

da®®io
a ty kpt. nie obrażaj mnie w kierunku autyzmu i nie pogrywaj sobie ze mną jak z lotharem

Re: Dzieki Darrio

[...]
Skoro uznałeś za spam, to miejsce takiego komentarza jest w koszu. Natomiast nie ma żadnego wątku dla trolli. To, że taki sobie ktoś założył, nie znaczy, że jest to jakiś dodatkowy wątek moderatorski (nie przenosimy tam komentarzy).
Jeśli jakiś komentarz łamie zasady to przenosimy go do kosza, jeśli nie łamie, to zostawiamy na forum (staramy się też nie przenosić za drobnostki, jesteśmy też odporni na  krytykę ;).

PS. W wolnym czasie dodam zakluczony dział dla moderatorów — przydałby się do szybkiej komunikacji. Co o tym myślisz?

Re: Dzieki Darrio

da®®io
powiem Ci, że to trochę wygląda dziwnie - ja to rozwiązanie na Atlantydzie wyszydziłem z adnotacją " nie szepcze się w towarzystwie - zarzuciłem im, że namawiają się na nas - więc skoro pytasz, to ja bym w tę stronę nie szedł - w sumie w prowadzeniu forum nie ma żadnych tajemnic
1 ... 45678910