Dzieki Darrio

Re: Dzieki Darrio

da®®io
a ja Ci powiem, że istnienie tego " wątku dla trolli " działa dyscyplinująco i sporadyczne wrzucenie tam kogoś jest dla niego dolegliwsze niż kosz

Re: Dzieki Darrio

powiem Ci, że to trochę wygląda dziwnie - ja to rozwiązanie na Atlantydzie wyszydziłem z adnotacją " nie szepcze się w towarzystwie - zarzuciłem im, że namawiają się na nas - więc skoro pytasz, to ja bym w tę stronę nie szedł - w sumie w prowadzeniu forum nie ma żadnych tajemnic
Czytałem Twój komentarz, w którym szydziłeś z takiego rozwiązania, ale nie miałem czasu na niego odpisać. Chciałem wtedy odpisać, że jest to dobre rozwiązanie — do szybkiej komunikacji i jest stosowane na wielu prywatnych forach.

PS. Czasami lepiej omówić jakieś decyzje moderatorskie poza publicznym forum.

Re: Dzieki Darrio

a ja Ci powiem, że istnienie tego " wątku dla trolli " działa dyscyplinująco i sporadyczne wrzucenie tam kogoś jest dla niego dolegliwsze niż kosz
Nie ma żadnego dodatkowego wątku do trolli i nie przenosimy tam komentarzy. Komentarze łamiące zasady forum przenosimy do kosza :)

Re: Dzieki Darrio

ok, jeśli zastosujesz takie rozwiązanie to będziemy korzystać - wyraziłem swoje zdanie tam więc i tutaj zająłem takie samo stanowisko i nikt mi nie zarzuci, że mam rozdwojenie jaźni

[...]

Niech sobie zarzucają, nie warto się przejmować każdą opinią, lepiej odpalić sobie ignor :)

Re: Dzieki Darrio

szuw napisał/a
Są dni, że nie ma czego moderować, ale są też dni, że pojawiają się wyjątkowo chamskie, agresywne, wulgarne i brutalne komentarze anonimów.

Przykłady masz tutaj <<-- (w czerwonych ramkach)

Marcin, Ty żartujesz?
Bo jeśli serio podałeś w/w, to miałam rację, nie ma moder z właścicielem co robić na tym forum, to sobie wymyślacie zajęcie, jakieś podpunkty do regulaminu tworzone na bieżąco, pod każdy post, który się wam nie podoba! :)):DD

Re: Dzieki Darrio

szuw napisał/a
Skoro sami nie chcecie pomagać, to chociaż uszanujcie tych, którzy to chcą robić. Gdyby Kapitan napisał do Dario normalnym i grzecznym tonem i poprosił go o przywrócenie komentarza, to wątpię, czy Dario by odmówił. Ale przecież lepiej jest "kręcić aferę"...

😆😆😆
O losie, Ty naprawdę to wszystko na poważnie! :DDD

Marcin, pomagać faktycznie nie ma w czym, a afery to Wy z Darkiem kręcicie.
"Gdyby Kapitan poprosił" itpd...
👿😆😆😆
Gdyby, gdyby....poprosił. ...

Zabrakło Trolli, to zaczynacie ich widzieć tam gdzie ich nie ma!
Przykładem właśnie sytuacja z postem Kapitana,  który nie spodobał się Darkowi, i Twoja argumentacja, skoro Darek uważa, że to spam, to ma zrobić co uważa😆,
A Darek za spam uważa co mu się w danej chwili (nie)podoba, i Ty Marcin widać również .... w koło Macieju ha ha.

Marcin, bądźcie poważni, przecież nikt poza Darkiem, a teraz i Tobą nie kręci tu żadnej afery.

Wy tak z nudów wymyślacie te naciągane argumentację? :)))😆😆😆
Reeety...

Re: Dzieki Darrio

ja wywaliłem ten wpis kpt. dlatego że, psuł mi rozmowę z Mariolką - ja wkleiłem nocny widok Acapulco a on IRONICZNE CZARNE NIC na 3 kb o wymiarach 450×380 - dla mnie to był spam który najpierw wylądował w koszu a następnie trafił do wątku dla trolli

A nie mówiłam? !
Zwykłe widzimisię.

Dla ciebie Darek każdy niepasujący tobie wpis, a już na pewno te krytyczne, to albo spam, albo Troll.
Nie masz zwyczajnie co robić jako moder, to "mianujesz" Trollami osoby z tego forum, każdego wg swego kaprysu, i jak widać Marcin tobie w tym przytakuje.

A żeby było "zabawniej", przez swą fobiczną małostkowość tworzenie afer przypisujecie innym, a przecież to Wy jesteście "pomysłodawcami"! :)

Chyba faktycznie chcecie tu zostać we dwoje.
Tylko, który z was wtedy będzie Trollem?😆😆😆

Nie no katastrofa! ;)):DDD,  nawet Marcinowi się od ciebie udzieliło.
1 ... 5678910