Dzieki Darrio

Re: Dzieki Darrio

Anna. napisał/a
Ja też już kończę ten niekończący się temat, jestem jeszcze tylko ciekawa opinii Szuwarka (mam swoje przewidywania) i dam sobie spokój. Czytałaś, że Darek nazwał nas hejterami?

Cześć, a jaka może być moja opinia?

Nie zauważyłem, żeby Kapitan złożył jakąś skargę na decyzję moderatora Dario.
Skargi na decyzję moderatora składa się w dziale organizacyjnym.
3.4. Reakcja na krytykę: Moderatorzy mają prawo przenosić do kosza komentarze, które podważają i krytykują decyzje moderatorskie lub krytykują moderatorów i administratorów na forum ogólnym.

Jeśli nie zgadzasz się z jakąś decyzją moderatora, to zawsze możesz odwołać się od jego decyzji.
3.5. Prawo do szacunku: Moderatorzy na forum wykonują bardzo niewdzięczną pracę dla dobra forum. Nie czerpią z tego tytułu korzyści materialnych, dlatego zasługują jak najbardziej na szacunek i mają prawo przenosić wszelkie obrażające czy poniżające ich komentarze do kosza.

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Zasady-regulamin-informacje-o-Multi-Forum-td15267.html

PS. Czyli generalnie wszystkie te awanturnicze wątki podważające decyzje moderatora (pisane poza działem organizacyjnym) nadają się do przeniesienia do kosza.

Re: Dzieki Darrio

Wszyscy jesteśmy ludźmi, nikt nie jest idealny (moderatorzy również) i jeśli Kapitan poprosiłby o ponowne rozpatrzenie decyzji moderatora, to myślę, że nie byłoby z tym żadnego problemu. Ale wy wolicie się awanturować, i tworzyć sztuczną barierę pomiędzy moderatorami i forumowiczami.

Re: Dzieki Darrio

Anna.
Witaj Administratorze.
No tak właśnie myślałam, że w Twojej opinii to my awanturnicy atakujemy moderację... Złamaliśmy regulamin cóż  więc Cię powstrzymuje przed wywaleniem nas do kosza?
Na temat tego kto zaczął mam odmienne zdanie bez względu na to które fragmenty mi tu zaraz powklejasz.

Re: Dzieki Darrio

Anna. napisał/a
[...]
Powstrzymuje mnie brak czasu. Jeśli przykładowo siedziałbym na forum 24/h albo chociaż po kilka godzin dziennie, to wszystkie takie wątki podważające decyzje moderatora (poza działem organizacyjnym) przeniósłbym do kosza, zanim zdążyłby się rozwinąć :)

Re: Dzieki Darrio

Anna.
Moderator (w tym przypadku Darek) nie jest nieomylny, został nim (sam przyznasz) z braku laku. Odwoływanie się można stosować przy extremalnie spornych punktach, resztę powinno się załatwiać podczas zwykłej wymiany zdań do ktorej Darek się nie nadaje.

Re: Dzieki Darrio

Anna. napisał/a
[...]
A gdzie ja napisałem, że moderator Dario się nie myli? :)
Każdy z nas może się mylić, ponieważ nikt nie jest nieomylny...
Nie, nie przyznam, że Darek jest moderatorem z "braku laku".
Nikt z Was nie jest w stanie go zastąpić, ponieważ zaglądacie tutaj tylko z doskoku. Dario, bywa tutaj najczęściej, a to jest bardzo ważna zaleta moderatora.

Kto z Was potrafiłby przenieść wątki łamiące regulamin do kosza, jak większość ma nawet problem z napisaniem komentarza w odpowiednim dziale? ;)

Jeśli uważacie, że bylibyście dobrymi moderatorami, to zapraszam do pomocy, nabór na moderatorów jest cały czas otwarty :)

Re: Dzieki Darrio

szuw napisał/a
[...]

"Awanturnicze wątki";))), nie wierzę w to co czytam, jednak Ania ma rację.

Marcin, podaj chociaż jeden wątek podważający decyzję moderatora!
Oczywiście sensowny, a nie na bazie "widzimisię", hmm?

Albo może od razu usuń do kosza.

Re: Dzieki Darrio

Anna.
Ja nie szukam posady :-), inni pewnie też, bo tych innych została garstka, do policzenia na palcach jednej ręki, ale skoro uważasz, że samo przesiadywanie tu jest wystarczające do takiej finkcji...to faktycznie Darek jest idealny.
Gdzie się zapodział moderator Ryo?
1 ... 345678910