Dzieki Darrio

Re: Dzieki Darrio

i mam uwagę do PaniJoli, Pani Anny, NIE ŻYCZĘ SOBIE DYWAGOWANIA NA TEMAT MOJEJ OSOBY

Życzyć sobie mógłbyś, gdybyś sam "nie dywagował" nt różnych osób.
Uważasz, że tobie wolno bo jesteś moder?:D

Wy naprawdę z Marcinem czujecie się tu jak Władcy, Darek i Marcin Wszechmogący! :)):DDD

A już ten cymesik, uprzywilejowanie z samej "góry", daje ci nieograniczoną władzę, cyt:

"Skoro uznałeś za spam, to miejsce takiego komentarza jest w koszu." - boskie meritum Szefa 1, do Szefa nr 2 😆

SKORO TAK UZNAŁEŚ, NIECH TAK BĘDZIE! 😂😂😂

Niezły duecik z was!:)):DD
Jeden prześciga w pomysłach drugiego, jakby tu setki spamo_trollo_postów na godzinę publikowano!:)))))

Ogarnijcie się choć ociupinkę, póki jesteście jeszcze ciut zabawni! :)

ps.
Poważniej,
Darek z Marcinem, zdajecie sobie sprawę, że wasza postawa bardzo przypomina moderatorów z sąsiedniego forum?
Oczywiście tu na mniejszą skalę, bo jest nas dużo mniej, ale za to wymowniej, bo zaczynacie "widzieć" Trolli pośród swoich.
Naprawdę tak trudno oprzeć się pokusie mając "narzędzie"?!:)), "macie władzę i nie (za)wahacie się jej użyć"!

O Mój Ra!!!:DDD
Trudno stwierdzić, który z was bardziej "wszechmocny"! 😆😆😆

Re: Dzieki Darrio

Jola napisał/a
Marcin, Ty żartujesz?
Bo jeśli serio podałeś w/w, to miałam rację, nie ma moder z właścicielem co robić na tym forum, to sobie wymyślacie zajęcie, jakieś podpunkty do regulaminu tworzone na bieżąco, pod każdy post, który się wam nie podoba! :)):DD
Poczytaj sobie Joluś poniższe komentarze, a później się zastanów, czy Twoje żarty (o tym, że moderacja jest niepotrzebna) są faktycznie takie śmieszne i zabawne:

Re: Dzieki Darrio

Jola napisał/a
Wy tak z nudów wymyślacie te naciągane argumentację? :)))😆😆😆
Reeety...
Jola, jeśli komuś się nudzi, to prawdopodobnie Tobie, skoro chce Ci się tyle o tym pisać i podkręcać temat...

Re: Dzieki Darrio

Jola napisał/a
Zabrakło Trolli, to zaczynacie ich widzieć tam gdzie ich nie ma!
Przykładem właśnie sytuacja z postem Kapitana,  który nie spodobał się Darkowi, i Twoja argumentacja, skoro Darek uważa, że to spam, to ma zrobić co uważa😆,
A Darek za spam uważa co mu się w danej chwili (nie)podoba, i Ty Marcin widać również .... w koło Macieju ha ha.
Raczej zabrakło Wam afer i kłótni, to szukacie ich w decyzji moderatora...
Spam to zgodnie z wiki niechciane lub niepotrzebne wiadomości. Skoro Dario rozmawia z Mariolką o wyjątkowo ważnych, życiowych sprawach, a Kapitan wkleja im czarne dziury, to taka wiadomość może być przez Darka niechcianą i ja go trochę rozumiem... ;)
A tak w ogóle, to, dlaczego Kapitanowi przeszkadzała spokojna, miła rozmowa Darka i Mariolki, że postanowił ich wynagrodzić czarną dziurą i zwyzywać Darka od autystów? To ja jestem autystyczny, a nie Dario... A Wy po prostu nie lubicie spokoju i za wszelką cenę szukacie afer i komedii... Miłego dnia, w wolnym czasie się za Was wezmę :)

Re: Dzieki Darrio

szuw napisał/a
Jola, jeśli komuś się nudzi, to prawdopodobnie Tobie, skoro chce Ci się tyle o tym pisać i podkręcać temat...

Moje pisanie czy kogokolwiek innego w tym temacie jest tylko odpowiedzią na wasze "afery porządkowe".
To wy bijecie pianę tam, gdzie jest spokój, to ty z Darkiem zaczynacie szukać pretekstu do widzenia Trolli czy spamu tam gdzie tego nie ma, etcetera. .... i się na forum kręci.

W wolnej chwili odniosę się do pozostałej Twojej "najwyższej racji"! :)):DDD, bo widzę, że wszystko przekręcasz na siłę szukając "racjonalnego" powodu waszych absurdalnych posunięć.
Może nie wszystkich, niemniej jak się okazuje Twoich również.
No niestety Szeff, mylisz się myśląc, że tego nie widać! :)

Re: Dzieki Darrio

Hehehe

Re: Dzieki Darrio

Hehehe

Re: Dzieki Darrio

Nie zazdroszczę
Jakie smutne musi być Twoje życie "hehehe"
skoro nie masz nic ciekawszego do roboty, oprócz wylewania żółci.