Dzieki Darrio

Re: Dzieki Darrio

Anna.
Cześć Jolu :-).
Z przykrością stwierdzam, że marnujesz swój czas, rozmowa jak ze ślepym o kolorach., porozumienie niemożliwe, zmiany nie oczekuję, już mnie zemdliło i znudziło. Porządek ponad wszystko. Nie będzie ludzi, nie będzie bałaganu, jakie to proste ;-).
Pozdrawiam.

Re: Dzieki Darrio

da®®io
wlasnie odwrotnie - napisalem to na i innym watku - zaleja was tutaj trolle a ja mam to w d. piszta sobie gdzie chceta - mam was dosyc !!!

Re: Dzieki Darrio

Anna.
Obrażony dzieciak? Nie po twojemu to już jak kto chce?  Stety lub niestety jest jeszcze nad Tobą zwierzchnik.

Re: Dzieki Darrio

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
[...]

Hejka Aniu!🙂
Przyznam szczerze, że początkowo mnie ta Darkowa "precyzja" śmieszyła, i myślałam, że sam się zorientuje,  że zaczyna przeginać.
Jednak zaczęło eskalować mega niefajnie, a kiedy dziś usunął wątek Kapitana, bo mu się "czarna dziura" (reeety...:)), źle kojarzyła, to potwierdził, że zamierza wprowadzać tu swoje "dobre zmiany".
Drwił nawet z Kapitana, że on się "przejął" tym usunięciem, a przecież nie chodzi o samo usunięcie, a powód dla którego to zrobił.
Mętnie tłumaczył spamem itpd., a prawda jest taka, że taki miał kaprys.
Rety. ...naprawdę zachowuje się jakby, to było co najmniej jego forum, albo domek....i to z pewnością zabawne nie jest.
Bo skoro traktuje to forum tak osobiście. ..to już nic nie dodam, bo może być przykro, a nie to jest celem moich wypowiedzi.

Re: Dzieki Darrio

Anna.
Ja też już kończę ten niekończący się temat, jestem jeszcze tylko ciekawa opinii Szuwarka (mam swoje przewidywania) i dam sobie spokój. Czytałaś, że Darek nazwał nas hejterami?

Re: Dzieki Darrio

Hehehe

Re: Dzieki Darrio

Hehehe napisał/a
szuwciu ma was tak samo w poważaniu jak i osobnik na literę  d:))Drogie panie.

Myślę, że nie.
Darek również ...zapędził się tylko (rozmarzył:))) w kontekście własnej wizji forum i zapomniał, że nie jest tu sam.

Jeśli jednak "księgowi" :)) chcą być sami na forum, co okaże się w najbliższym czasie, na pewno nikt nie będzie im tego utrudniał.

Re: Dzieki Darrio

Kpt.Wojtek
Jola napisał/a
[...]

 Moim zdaniem darrio jest tylko autysta.