Dzieki Darrio

Kpt.Wojtek
Pierwszy raz wdupiles mnie do kosza. Trzeba to oblac!
PS: Jaki punkt regulaminu naruszylem?

Re: Dzieki Darrio

bądź poważny, przeciez nie będziesz chyba rozpaczać za tą czarną tablicą - a co do regulaminu to można podciągnąć to pod spam - wolałem to teraz wyciąć niż miałbym to robić później gdy być może przybędzie tam wpisów

[...]

Wiesz co Darek, to już nawet nie jest zabawne.
Nie dość, że i tak zaglądamy tu coraz rzadziej, Ty wciąż masz jakieś zastrzeżenia.
Nie wiem co takiego napisał Kapitan, że usunąłeś, ale nie przypuszczam, by treść na to zaslugiwała.
Nie potrafisz odpuścić?
Takim podejściem zrównałeś z trollem z sąsiedniego forum.
Jeszcze chwila, a naprawdę będziesz pisał tu sam.

Re: Dzieki Darrio

Kpt.Wojtek
Ja tam nic nie napisalem, watek jest jeszcze do wgladu w koszu.
To byla tylko fotka. Taka zagadka geograficzna.

Teraz juz moge podac odpowiedz:
Polska Jaskinia Czarna – jaskinia w Tatrach Zachodnich w masywie Organów w Dolinie Kościeliskiej[2]. Jest jedną z największych i najobszerniejszych jaskiń w Tatrach[3]. Zajmuje szóste miejsce pod względem długości i dziewiąte pod względem deniwelacji w Polsce[4]. Ma cztery otwory wejściowe: dwa (w tym główny) u podnóży Czarnej Turni nad Polaną Pisaną na wysokości 1326 i 1294 metrów n.p.m., trzeci w zboczu Żlebu pod Wysranki, nad Halą pod Upłazem, na wysokości 1404 metrów n.p.m., i czwarty położony parę metrów powyżej głównego otworu na wysokości 1330 metrów n.p.m. Niektóre części jaskini są słabo zbadane i udokumentowane. W czerwcu 2016 roku długość odkrytych korytarzy wynosiła 7247 metrów, a deniwelacja 303,5 metra[5][6][7]
wiki

i tyle;)

Re: Dzieki Darrio

da®®io
kapitano, robisz sobie jajca, wkleiles czarny obrazek na 1,3 kb o wymiarach 480×360 - więc co on mogł zawierać? na pewno nie to co opisujesz

Re: Dzieki Darrio

Jolu, uderzasz niepotrzebnie w ostre tony-i zarzucasz mi coś co nie jest do końca prawdą - przecież to właśnie moja opieszałośc w moderowaniu na bieżąco doprowadziła do konfliktu z hieną - więc kiedy jestem na forum staram się wyłapywać to co mi się nie podoba i tyle

Re: Dzieki Darrio

da®®io
przeciez zaraz bedziecie mieli kolejne obiekcje - bo jak zakwalifikować ten wątek - czy on jest taki twórczy i ambitny zeby widnial na tablicy? i znow bede atakowany że go gdzies przeniosłem

Re: Dzieki Darrio

da®®io
odpowidz, kapitano gdzie widzisz miejsce dla tego wątku? bo na tablicy ma nie być długotrwale żadnych wątków
1234 ... 10