Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Edit: Przepraszam — wszytko mnie ostatnio wkurza.
Żądam, aby moderator usunął powyższy komentarz!
Aaa... to ja jestem moderatorem  — zapomniałem.

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

dziewczyna w perłowej sukience
Kochany Szuwarku, wygrałeś pobyt urlopowy na tydzień na "Nowej Atlantydzie". Od dziś. Powrót 16-tego lutego. Nie wolno ci przez ten czas tutaj zaglądać (nawet w snach).  Do zobaczenia.

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
Nie rozumiem, co przeszkadzało Administratorowi tego forum , że usunął tak niewinny post?
Sylwio, ale czego nie rozumiesz? Przecież jasno napisałem, że Lothar, do 1 marca jest zbanowany na tym forum, ma status persona non grata. Czy Lothar jest ograniczony umysłowo, że pomimo tego, co napisałem, dalej tutaj wchodzi i próbuje coś pisać?

Moja wypowiedź z 29 stycznia:
Odnośnie co do Wojtka — to do 1 marca pozostanie tutaj osobą Persona non grata i każdy jego komentarz zostanie skasowany — więc im szybciej zbudujecie nowe forum, tym lepiej dla jego samopoczucia.

Więc skąd Twoje zdziwienie?

Skasowałem tylko wpisy Lothara, który jest zbanowany i nie ma prawa tutaj pisać, a jeśli skasowały się przy okazji jakieś Wasze odpowiedzi, to tylko te, które były bezpośrednimi odpowiedziami na komentarz Lothara. Po co  odpisujecie osobie zbanowanej?

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Wspomnienie

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Serenity napisał/a
Przykro mi Marcin, ze Cie rozczaruję ale tym razem skasowałeś pożegnanie Kawusi i moją do niej odpowiedz.
Wiec jak było? Zrobiłes to przez przypadek, czy złosliwie?
Przeczytaj, co napisałem wyżej — wszystkie komentarze, które były odpowiedzią na komentarze Lorhara, kasują się z automatu i bardzo dobrze o tym wiesz (jeśli kasuję jego komentarz) — nic na to nie poradzę. Więc nie wiem, czy jest Ci przykro, czy tylko grasz. A jeśli Kawusia pragnie się pożegnać, to niech założy osobny wątek, a nie pod komentarzem Lothara (który i tak będzie skasowany) i po problemie.  Udajesz, że nie wiesz, że gdy kasuje się komentarz, to kasują się z automatu odpowiedzi na ten komentarz? (przecież rozmawialiśmy o tym kiedyś na priv, gdy pytałaś mnie, dlaczego otrzymałaś informacje o usuniętych komentarzach) "Zapomniałaś"?