Dziwna układanka

Re: Dziwna układanka

Ryszard

Re: Dziwna układanka

Agnieszka
Ewcia, wiem że uczysz się magiji na koreańskich filmach. Nie oglądam czegoś co jest dla mnie nudne jak ty i flaki w oleju.

Re: Dziwna układanka

Ryszard

Re: Dziwna układanka

Agnieszka
Wystarczy na ciebie? Lubisz to, prawda?

Re: Dziwna układanka

Agnieszka
 Nie będzie zagadki jak opiszę tu twoje wzorce bioenergetyczne.

Re: Dziwna układanka

Ryszard

Re: Dziwna układanka

Agnieszka
Bawisz się z Wojtkiem, a nie ze mną.

Re: Dziwna układanka

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zrozpaczona mama
Zrozpaczona mama napisał/a
Moim zdaniem jest po prostu głupia. Owszem, ma niewyparzony język, ale to tylko podkreśla Jej głupotę. Zawsze ilekroć spoglądam na Jej posty przypomina mi się utwór Krasickiego o dzwonie.
To nie głupota lecz tzw "wyrażanie polskości". Ryszardowunia  to "pradziwa Polakopolka" manifestująca swój "patriotyzm" na sposób gender