Dziwna układanka

Re: Dziwna układanka

Agnieszka
Może to być odpowiedź. Zwłaszcza, gdy zakomunikuje mu coś niezwykle ciekawego traktując go jak dupka.

Re: Dziwna układanka

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
Tylko przy założeniu że chodzi o dłuższy związek . Chociaż związki oparte na "walce o władzę" raczej długo nie wytrzymają.  Natomiast jeżeli chodzi o zwykły seks to z kim wiecej by się w łózku działo?

Swoją drogą na onecie kiedyś była debata o tym która z posłanek PiS byłaby najlepsza w łózku. I wtedy najwięcej głosów zebrała Beata Kempa (to było w poprzedniej lub w jeszcze wcześniejszej kadencji). Uzasadniano to tym że w łóżku to mógłby być niezły wulkan

PS: Ja o ile pamiętam to się opowiadałem wtedy za Nelly Rokitą

Re: Dziwna układanka

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
Agnieszka napisał/a
Może to być odpowiedź. Zwłaszcza, gdy zakomunikuje mu coś niezwykle ciekawego traktując go jak dupka.
I to możliwe :)

Re: Dziwna układanka

Agnieszka
A może to jaka kobieta będzie w łóżku zależy od partnera?
Nelly ma potencjał przy dobrym podejściu.

Re: Dziwna układanka

Ryo2
Jasne ale tu może chodzić o to która kobieta na starcie bardziej zadziała na męską wyobraźnię (bez żadnych dodatkowych zabiegów z jego strony)

Re: Dziwna układanka

Agnieszka
Jak wybrałeś Nelly to lubisz wyzwania, bo ona lubi się wyróżniać. Beata wygląda na otwartą i wystarczy ja tylko upić.

Re: Dziwna układanka

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
:) Jednak normalny meżczyzna musi uważac bo madra kobieta nie da sie sprowadzic do zegarka. Musi mu tez pokazac gdzie raki zimuja:)) I wtedy mozna zyc w harmonii..:)) Nie odpowiada mi teoria zony jak szyi mezczyzny. To z góry zakłada głupote mezczyzny. Jak z takim zyc? Współzyc to pol biedy,ale zyc?:))
Osobiscie nie znioslabym pantoflarza pod jednym dachem.

Re: Dziwna układanka

Agnieszka
Skoro nie zniosłabyś pantoflarza to mężczyzna musi ci dać popalić.
Jak mężczyzna będzie naprawdę na ciebie działał to sama mu wieżę otworzysz. A taka mądra kobieta...i pójdzie, gdzie raki zimują.
1234567