Dziwna układanka

Re: Dziwna układanka

Agnieszka
Nie zapomnij poprawić makijażu...Pierwsza zasada Lwic to zrobić wrażenie.

Re: Dziwna układanka

Agnieszka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
Miałam rację. Zawstydzona zainteresowana zdegustowana przyznała się, że to był jej ataktrolla.

Re: Dziwna układanka

Agnieszka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Agnieszka
Stawiam, że zdegustowana ewka idzie w rezonans pola morficznego z Oświetlonym.

Re: Dziwna układanka

Agnieszka
Pdssumowując, zdegustowana ewka to wygrana w rosyjskiej ruletce. Przyznawać się czyja to druga połówka? Prawo karmy.

Re: Dziwna układanka

Zrozpaczona mama
Moim zdaniem jest po prostu głupia. Owszem, ma niewyparzony język, ale to tylko podkreśla Jej głupotę. Zawsze ilekroć spoglądam na Jej posty przypomina mi się utwór Krasickiego o dzwonie.

Re: Dziwna układanka

Agnieszka
Nie aż tak. To tropiciel-ka (a jednak) swojego przeznaczenia.

Re: Dziwna układanka

Ryszard
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Zrozpaczona mama

Re: Dziwna układanka

Agnieszka
zmiennokształtna, zapytaj Latarka, co się z tym robi
1234567