Filmy

Walkiria
Nie mogę się zdecydować - Jason Statham czy Robert de Niro. Moi ulubieńcy :)
Świetny i mocny film. Polecam na nocny seans elitę zabójców - "Killer Elite":

https://www.cda.pl/video/36071082f?wersja=1080p

Re: Filmy

Mała
Po bezsennej nocy i związanym z tym głębokim namyśle twierdzę,  że Jason Statham. :)
https://youtu.be/jMuiU8UXU1A

Re: Filmy

da®®io
mnie filmy z tymi filmowymi supermenami slabo poruszają gdy uswiadamiam sobie ze te ich ekranowe wyczyny są przepelnione nierealnymi efektami komputerowo-kaskaderskimi

Re: Filmy

Mary Lou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Czemu nie sypiasz Mała? Wiem że cię trapi choroba. Czy to dlatego? Pozdro ciepło i trzym się  bo zimno idzie.

Re: Filmy

Mała
Nie wiem, ale koleżanki mają podobnie … męczy nas bezsenność. Ja tłumaczę sobie, że może przez zioła ale one nie potrafią znaleźć przyczyny. Z boreliozą  powoli radzę  sobie, niestety wyniki krwi mam dziwaczne i to mnie trochę niepokoi  (szczególnie po reakcji pani doktor). Ale należy uzbroić się w cierpliwość , nie histeryzować  i spokojnie odbudowywać system immunologiczny. W każdym razie jest już na tyle dobrze,  że mam autentyczną chęć do  wszelkiego działania.   Polecam poczytać o rdeście (rdestowiec)  japońskim … to niezwykła roślina, a szczególnie ekstrakt z jej kłączy. Bardzo silna rzecz, dlatego należy aplikować z ostrożnym umiarem ale moim zdaniem czyni cuda (nie tylko przy boreliozie).  Wieczór jest zimny, na szczęście nie wieje.  W nocy może padać bo od północnego zachodu nadciągają deszczowe chmury (znowu kurka wodna). Koleżanko,  oddychamy tym samym powietrzem.  Pozdrawiam serdecznie. ;)

Re: Filmy

MaryLou
:)tam ,dzieli nas raptem X km:) ciesze sie ze masz dobre podejscie do sprawy zdrowiochoroby.  Zima minie i bedziesz jak nowa:) Wiem,bo przez lata tez mi sie z roznych przyczyn tez nic nie chcialo. Zdroeotnych tez. Teraz wystrzelilam jak z katapulty:)) Siebie nie poznaje. Znaczy sie w nowym roku numerologicznym jako 9tka wchodze w 4ke-rok stabilnosci i umacniania jej na nastepne 9 lata. I tak trzymam. Czego i tobie zycze. Dzis u nas bylo kilka godzin slonka,poszlam na spacer w zielen . Od jutra codziennie rano woda z kurkuma,imbirem i miodem.  Wzmacnianie bo tez byla zawirusowana.  Popijam werbene cytrynowa na bezsennosc..
"Badania naukowe potwierdziły, iż zioło werbena zawiera werbenaliny. Napar z lippii pomaga więc przy migrenach, bólach głowy i zatok, nerwobólach. Zalecany jest też przy bezsenności, depresji, gdyż poprawia nastrój. Herbata z werbeny korzystnie wpływa więc na układ nerwowy, dlatego też warto po nią sięgać wieczorem przed snem"
Warto tez   sie pokokosic w domku i ciepelku w te zimne dni. Podobno od weekendu maja byc baaardzo chlodne dni. U nas mniej,raczej w centrum i na poludniu.  Moja rodzinna kazała mi omijac..apteke. Dobry lekarz:))
Pozdrwoionka i nie dajmy sie!
 PS. W perspektywie remont a wiec od miesiaca odgruzowywanie chaty ze WSZYSTKIEGO z lat..kilkudziesieciu///:)))) No ale sa juz efekty,widac jasnosc tu i tam:))) Dobrej nocki!

https://www.youtube.com/watch?v=JTSLIQ5OY3g
https://www.youtube.com/watch?v=iOPgvJGhK3c

Re: Filmy

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mała
Cześć Mała. Statham się lepiej trzyma, ale de Niro to legenda. Gdybym nie musiała wstawać o 5.30 rano to też bym z chęcią zarwała jeszcze jedną noc na seans filmowy. Dlatego pewnie nie mam problemów z zaśnięciem. Ponoć na bezsenność dobry banan. Choć ja nawet po kawie mocnej zasnę :)

"Dracula - historia nieznana" też fajny w porównaniu do poprzednich wersji. I aktor całkiem, całkiem. Jest na co popatrzeć :)

Re: Filmy

Walkiria
Lubię konkretnych Dario :D Nic na to nie poradzę. Ciepłe kluski są dla kobiet, które lubią oglądać romantyczne seriale lub czytać romanse, nie dla mnie. Rozumiem, że wolisz płeć odmienną na ekranie, co jest akurat zdrowym objawem :)

Jak masz coś ciekawego do polecenia z chęcią zerknę w wolnym czasie.
123